مدارس شاهد شناسنامه دار خواهند شد
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به ویژگیهای شناسنامه فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس شاهد که با همت کارشناسان و مدیران مدارس شاهد تهیه و تدوین شده اشاره کرد و گفت: هنر شناسنامه مدارس شاهد این است که کلی است، یعنی دارای انعطاف پذیری و قابلیت بومی سازی است و مدیران مدارس شاهد متناسب با شرایط مدرسه و دانش آموزان و اولیای آنها، انتخاب میکنند که چه فعالیتهایی را عملیاتی کنند.
خبرگزاری میزان -
- محمدرضا رزاقی در ویدئو کنفرانس کارشناسان و مدیران مدارس شاهد استان کرمانشاه گفت: شناسنامه مدارس شاهد دارای فرایند بهره برداری است، بدین معنی که گامهای پنجگانه مدنظر از جمله ۱۰ اصل روان شناختی باید به ترتیب طی شود تا وارد گام ششم یعنی شناسنامه شویم.
وی به فلسفه پایدار و ماندگار ایجاد مدارس شاهد پرداخت و افزود: ما با هیچ کدام از مدارس خاص در رقابت نیستیم، زیرا وقتی در مدرسه سخن از رقابت میگوییم بازنده پیدا میشود و ما نمیخواهیم در مدرسه بازنده داشته باشیم.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش ما این است هر دانش آموزی که وارد مدرسه شاهد میشود در پایان سال یک قدم، بسته به استعداد و تواناییهای خودش، جلوتر رفته باشد گفت: ما معتقد هستیم همه در مدرسه شاهد برنده هستند، زیرا همه ارکان مدرسه نسبت به نقطه ورودی، یک گام جلوتر رفته اند.
وی به فلسفه پایدار و ماندگار ایجاد مدارس شاهد پرداخت و افزود: ما با هیچ کدام از مدارس خاص در رقابت نیستیم، زیرا وقتی در مدرسه سخن از رقابت میگوییم بازنده پیدا میشود و ما نمیخواهیم در مدرسه بازنده داشته باشیم.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش ما این است هر دانش آموزی که وارد مدرسه شاهد میشود در پایان سال یک قدم، بسته به استعداد و تواناییهای خودش، جلوتر رفته باشد گفت: ما معتقد هستیم همه در مدرسه شاهد برنده هستند، زیرا همه ارکان مدرسه نسبت به نقطه ورودی، یک گام جلوتر رفته اند.
بیشتر بخوانید:
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *