ساخت و نوسازی ۱۰۴ بازار میوه و تره بار در آستانه دهه فجر
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ضمن تبریک فرارسیدن ایامالله دهه مبارک فجر و با اعلام اینکه این سازمان و میادین میوه و تره بار تحت پوشش آن از اثرات و ثمرات انقلاب اسلامی است، گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورای انقلاب در بهمن ماه سال ۱۳۵۸ در راستای خدمترسانی به عموم شهروندان از جمله اقشار کمبرخوردار آغاز به کار کرد.
خبرگزاری میزان -
وی با اشاره به روند توسعه میادین و بازارهای میوه و تره بار در ۴ دهه گذشته، اظهار کرد: در دوره اخیر مدیریت شهری، برای پاسخگویی به مطالبات مردم و خدماترسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، سرعت توسعه بازارهای میوه و تره بار به ویژه در محلات پرجمعیت و کمبرخوردار پایتخت افزایش یافت.
راد با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۷ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۱۷ محله پایتخت مشغول به کار هستند، اظهار کرد: طی ۴ سال اخیر، مجموعاً ۱۰۴ بازار جدید میوه و تره بار ساخته شده و مورد بازسازی، بهسازی و نوسازی قرار گرفتهاند که البته تا پایان سال، چند بازار دیگر نیز به بازارهای موجود افزوده میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر نقش حمایتی میادین و بازارهای میوه و تره بار از معیشت خانوادهها در شرایط موجود اقتصادی، خاطرنشان کرد: تلاش میکنیم تا روند توسعه بازارهای میوه و تره بار به منظور خدمترسانی مناسبتر به شهروندان در محلات مختلف شهر، در سال آینده با سرعت بیشتری ادامه یابد.
- به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد در مورد هدف از تشکیل این سازمان، خاطرنشان کرد: عرضه میوه و تره بار، محصولات کشاورزی و سایر ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان و کوتاه کردن دست واسطهها از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرفکنندگان از جمله اهداف شکلگیری این مجموعه بزرگ خدماتی است.
وی با اشاره به روند توسعه میادین و بازارهای میوه و تره بار در ۴ دهه گذشته، اظهار کرد: در دوره اخیر مدیریت شهری، برای پاسخگویی به مطالبات مردم و خدماترسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، سرعت توسعه بازارهای میوه و تره بار به ویژه در محلات پرجمعیت و کمبرخوردار پایتخت افزایش یافت.
بیشتر بخوانید:
راد با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۷ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۱۷ محله پایتخت مشغول به کار هستند، اظهار کرد: طی ۴ سال اخیر، مجموعاً ۱۰۴ بازار جدید میوه و تره بار ساخته شده و مورد بازسازی، بهسازی و نوسازی قرار گرفتهاند که البته تا پایان سال، چند بازار دیگر نیز به بازارهای موجود افزوده میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر نقش حمایتی میادین و بازارهای میوه و تره بار از معیشت خانوادهها در شرایط موجود اقتصادی، خاطرنشان کرد: تلاش میکنیم تا روند توسعه بازارهای میوه و تره بار به منظور خدمترسانی مناسبتر به شهروندان در محلات مختلف شهر، در سال آینده با سرعت بیشتری ادامه یابد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *