جای خالی تبلیغات در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب توسط خود ناشران پر شد

15:00 - 10 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۷۰۵۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تبلیغات همه جانبه انتشاراتی‌ها در فضای مجازی از جمله رویکرد‌های قابل توجه و تاثیر گذاربر توجه مخاطب بشمار می‌رود آن‌ها تلاش داشتند با این حرکت جای خالی تبلیغاتی که باید توسط برخی رسانه‌ها که سطح بزرگی از مردم را پوشش می‌دهند انجام شود را جبران کنند و البته تا حدودی موفق شدند، ولی این امر کم کاری مسئوالان فرهنگی و رسانه‌ای را توجیه نمی‌کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *