عملکرد شرکت‌های هواپیمایی داخلی در حوزه پاسخگویی به شکایات مسافران

16:30 - 21 دی 1399
کد خبر: ۶۹۱۸۹۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
طبق عملکرد شرکت‌های هواپیمایی داخلی و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی در حوزه پاسخگویی به شکایات مسافران، سهم شرکت‌های هواپیمایی از شکایات واصله ۱۱۳ مورد و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی ۱۸ مورد گزارش شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *