الزام فرمانداران و مدیران کل ستادی به اخذ گواهینامه شایستگی

11:07 - 25 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۸۸۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از الزام فرمانداران و مدیران کل ستادی به اخذ گواهینامه شایستگی خبر داد.
- طبق اعلام روابط عمومی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا از الزام فرمانداران و مدیران کل ستادی به اخذ گواهینامه شایستگی خبر داد. 
 
وی ادامه داد: واگذاری برخی اختیارات که سابقا متمرکز در استانداری بود به فرمانداران در کمیته توسعه مدیریت مصوب شد. آموزش مجازی کارکنان و توانمند سازی مدیران و کارشناسان به ویژه در دوران پساکرونا بصورت مجازی برگزار می‌شود
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران تاکید کرد: جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی بصورت همزمان به ریاست فرمانداران در شهرستان‌های استان تشکیل می‌شود
 
عباس پاشا عنوان کرد: انتصاب مدیران در استانداری تهران بر مبنای نظام شایستگی صورت می‌گیرد و طبق مصوبه سال ۹۷ سازمان امور استخدامی فرمانداران مدیران کل و معاونین مدیران کل فاقد سابقه مدیریتی باید گواهینامه شایستگی مدیریتی برای ارتقا را دریافت کنند
 
وی درپایان بیان داشت: فرمانداران برای انتصاب به کانون ارزیابی وزارت کشور معرفی شده و درصورت اخذ گواهی نامه شایستگی پست می‌گیرند. 
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *