ماجرای مزاحمتهای تلفنی و اورژانس همچنان ادامه دارد!
سرپرست اداره ارتباطات اورژانس تهران، از مزاحمتهای تلفنی با وجود شیوع کرونا گلایه میکند و از مردم میخواهد تا فقط در مواقع ضروری با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.
خبرگزاری میزان -
مشروح این گزارش میدانی در روزهای آتی در منتشر میشود.
-خبرنگاران میزان یک روز را در مرکز هدایت عملیات اورژانس تهران (دیسپچ) حضور پیدا کردند تا نحوه خدمت رسانی این مرکز را برای مردم روایت کنند.
مردم از طریق تلفن سه رقمی ۱۱۵ در ۲۴ ساعت شبانه روز میتوانند نیازهای خود به خدمات اورژانس و فوریتهای پزشکی را با این مرکز در میان بگذارند.
در حاشیه این حضور هادی اردکانی، سرپرست اداره ارتباطات اورژانس تهران ضمن گلایه از حجم مزاحمت های تلفنی باوجود شیوع کرونا در کشور، از مردم خواست تا با جلوگیری از تماسهای غیر ضرور با این مرکز به خدمت رسانی بهتر به مردم کمک کنند.
در فیلم زیر اردکانی، در مورد تماسهای دریافتی این مرکز تا ساعت ۱۰ صبح گزارش می دهد.
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2829862_596.mp4']
مشروح این گزارش میدانی در روزهای آتی در منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *