پرسپولیس ۳ بازیکن خرید؛ یحیی ۴ بازیکن دیگر می‌خواهد

13:34 - 12 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۲۲۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت تیمش چهار بازیکن دیگر می‌خواهد.

- تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته موفق شد حامد لک، سعید آقایی و عیسی آل‌کثیر را جذب کند تا در یک روز سه بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

حالا شنیده می‌شود که یحیی گل‌محمدی برای تقویت و تکمیل پرسپولیس به چهار بازیکن دیگر در پست‌های مختلف نیاز دارد تا تیمش را برای لیگ قهرمانان آسیا و فصل بعد لیگ برتر آماده کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است؛ بعد از این که پرسپولیس در جذب دانیال اسماعیلی‌فر ناکام ماند، مسئولان این باشگاه به شدت به دنبال جذب یک مدافع راست سطح بالا هستند تا این سمت را تقویت کنند.

جذب یک هافبک دفاعی هم در برنامه‌های گل‌محمدی قرار دارد. فعلا میلاد سرلک گزینه مدنظر پرسپولیسی‌ها برای این پست و احتمالا پر کردن جای محسن ربیع‌خواه است. هرچند هنوز توافق نهایی در این خصوص صورت نگرفته است.

نکته جالب اینجاست که بعد از جذب عیسی آل‌کثیر یک مهاجم دیگر در سبد خرید گل‌محمدی دیده می‌شود. ممکن است که این بازیکن از لیگ یک بیاید هرچند کادرفنی در صدد جذب بازیکنی در سطح یونس دلفی است تا بتواند به پرسپولیس کمک کند.

دغدغه آخر گل‌محمدی در نقل‌وانتقالات جذب جانشین برای مهدی ترابی است. سرمربی پرسپولیس درصدد است برای جانشینی ترابی حتما یک ستاره بخرد. به همین منظور بازیکنانی مانند محمد محبی و محمدرضا حسینی برای جانشینی احتمالی ترابی گزینه هستند.

هر چه هست، گل‌محمدی برای فصل بعد چند بازیکن جدید می‌خواهد تا بتواند تیم را با تفکر خودش به زمین بازی بفرستد. تا الان سه بازیکن جذب شده و چهار بازیکن دیگر در لیست خرید هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *