کرونا در روسیه؛ شمار مبتلایان برای سومین روز متوالی از ۱۰ هزار نفر عبور کرد

16:55 - 15 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۸۰۶۳
شیوع ویروس کرونا در روسیه روندی صعودی خود گرفته به طوری که مقام‌های اجرایی این کشور مجبور به ساخت بیمارستان جدید برای بستری کردن بیماران شدند.
کرونا در روسیه؛ شمار مبتلایان برای سومین روز متوالی از ۱۰ هزار نفر عبور کرد - روسیه به دلیل صعودی شدن قربانیان و مبتلایان ناشی از کرونا در جایگاه هفتم جدول جهانی قرار گرفته است.

مقام‌های بهداشتی روسیه روز دوشنبه، ۱۰ هزار و ۵۸۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش دادند؛ مبتلایان به کرونا در این کشور به بیش از ۱۴۵ هزار نفر رسیده است.

بر اساس آمار‌ها، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در روسیه جان خود را از دست دادند؛ شمار قربانیان در این کشور به هزار و ۳۵۶ نفر رسیده است.

در حالی که بسیاری از کشور‌های اروپایی هم اکنون در تلاش هستند تا محدودیت‌های منع رفت و آمد و قرنطینه را به تدریج کاهش دهند، روسیه در حال تبدیل شدن به کانون شیوع این ویروس است.

با وجود آنکه موارد ابتلا در روسیه در مقایسه با کشور‌های ایتالیا، اسپانیا و آمریکا روندی صعودی به خود گرفته، اما شمار قربانیان به نسبت بسیار کمتر است.

افزایش ناگهانی موارد ابتلا، مقام‌های اجرایی روسیه را به در نظر گرفتن اعمال تمهیداتی برای بستن مرز‌ها و همچنین انجام آزمایش تشخیص گسترده واداشته است.

برچسب ها: حوادث بین الملل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *