وضعیت کرونایی زندان‎های آمریکا؛ بیش از ۱۴ هزار مبتلا و مرگ دست‏کم ۲۱۵ نفر

16:25 - 15 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۷۹۴۷
جدیدترین اطلاعات منتشر شده نشان می ‎دهد که بیش از ۱۴ هزار زندانی در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‎ و دستکم ۲۱۵ نفر جان خود را از دست داده‎اند.

آمار منتشر شده از سوی پایگاه «مارشال پراجکت» نشان می‌دهد که ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر از زندانیان آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‎اند و ۲۱۵ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‎اند.

آمریکا بیشترین شمار زندانیان را در میان کشور‌های جهان دارد و ویروس کرونا در زندان‌های پرجمعیت این کشور با روندی صعودی در حال انتشار است.

این در حالی است که آماری که اداره زندان‌های آمریکا منتشر کرده ادعا می‎کند که هزار و ۹۱۹ زندانی به کرونا ابتلا شده‎اند و ۳۷ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

جمعیت بالای زندانیان در محیط‌ های کوچک در زندان‌های آمریکا و کمبود تجهیزات محافظتی و بهداشتی از جمله علل انتشار گسترده ویروس کرونا در زرندان‌های آمریکا گزارش شده است.

از سوی دیگر «میشل کارواجال»، مدیر اداره زندان‌های آمریکا نسبت به کمبود مواد و تجهیزات آزمایش کرونا در زندان‌ها اعتراض دارد و قرنطینه زندانیان در شرایط کنونی بسیار دشوار است.

در حال حاضر شمار افرادی که در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند به بیش از یک میلیون و ۱۸۸ هزار نفر افزایش یافته و بیش از ۶۸ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‎اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *