شیوع افسار گسیخته کرونا در آمریکا؛ پیش بینی رسیدن آمار مرگ به بیش از ۶۰ هزار نفر

20:00 - 07 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۵۷۸۷
ویروس کرونا در آمریکا همچنان روندی صعودی داشته و بر اساس آمار‌ها روزانه ۲ هزار نفر در این کشور قربانی سوء مدیریت دولت فدرال می‌شوند.
مرگ بیش از ۶۰ هزار قربانی کرونا در آمریکا تا هفته آینده پیش بینی می‌شود-آمریکا پس از گذشت چند ماه از شیوع ویروس کرونا در این کشور همچنان در صدر جدول جهانی قرار گرفته است.

شمار قربانیان این ویروس در آمریکا در حالی از ۵۴ هزار نفر عبور کرده است که پیش بینی‌ها از سناریو ۶۰ هزار قربانی تا هفته بعد خبر می‌دهند.

به گزارش پایگاه «واشنگتن اگزمینر»، این در حالی است که موسسه سنجش و ارزیابی دانشگاه پزشکی واشنگتن، مرگ ۶۰ هزار و ۴۱۵ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را تا تاریخ ۴ آگوست (۱۴ مرداد) پیش بینی کرده است.

این ارزیابی به تازگی در کنفرانس مطبوعاتی «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا، مورد استناد قرار گرفت.

آمار‌ها نشان می‌دهند تا روز یکشنبه، بیش از ۵۴ هزار نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

بر اساس گزارش‎ها، بحران کرونا در سراسر آمریکا روزانه  نزدیک به ۲ هزار قربانی می‌گیرد.

این در حالی است که پیش بینی ۶۰ هزار قربانی کرونا در آمریکا بسیار پایین‌تر از رقم ۱۰۰ و ۲۴۰ هزار است که پیش از این تخمین زده شده است.

مقام‌های بهداشتی آمریکا در ابتدا بر این باور بودند در صورتی که فاصله گذاری اجتماعی و مقررات مربوط به ماندن در خانه اجرا نشود، بیش از ۲.۲ میلیون نفر در سراسر آمریکا جان خود را در بحران کرونا از دست بدهند.

در حالی روزانه هزاران نفر در این کشور به خاطر ویروس کرونا و سوء مدیریت دولت فدرال جان خود را از دست می‌دهند که «دونالد ترامپ»، هفته گذشته پیش بینی مرگ ۶۰ هزار نفر را بهترین سناریو در بحران کرونا نامید.
 
بیشتر بخوانید:
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *