پیش بینی ها درباره اوج گیری طلاق در آمریکا پس از پایان قرنطینه

12:09 - 30 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۳۵۵۲
گروی از وکلای آمریکایی درباره اوج گیری طلاق در این کشور پس از پایان دوره قرنطینه هشدار داده اند.

پیش بینی ها درباره اوج گیری طلاق در آمریکا پس از پایان قرنطینهبه گزارش گروه بین الملل؛ در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مردم آمریکا فشار اقتصادی بیشتری را احساس می‌ کنند و از این موضوع که در خانه‌ های خود حبس شده اند حس خوشایندی ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، این شرایط جدید برخی از ازدواج‌ ها را به طور غیر قابل جبرانی تحت تاثیر قرار داده است.

بر اساس این گزارش، گروهی از وکلای حقوقی پیش بینی کرده اند که با پایان قرنطینه در آمریکا، آمار درخواست طلاق به طور قابل ملاحظه‌ ای افزایش خواهد یافت.

«سوزان مایرس»، مدیر آکادمی وکلای زوج‌های آمریکایی در این باره می‌گوید «این موضوعی است که ما در سراسر آمریکا درباره آن می‌شنویم.»

 

بیشتر بخوانید:

 

مدیر یک مرکز مشاوره آمریکایی نیز در این باره می‌گوید که «قرنطینه افراد و ماندن بیش از حد آنها در خانه فاکتور مهمی است که در این موضوع تاثیر دارد.»

«سوزان مایریس»، در این باره می‌گوید برای خانواده‌ های دارای فرزند این موضوع مهم‌ تر است و برای آنها رعایت امور روتین توصیه می‌شود.

این وکیل آمریکایی می‌گوید که «اخیرا تضاد بسیاری را در روابط میان زوجین مشاهده کرده که یا روابط بین آنها بسیار قویتر شده و یا بسیار فاجعه بار‌تر شده است.»

این موضوع تنها منحصر به آمریکا نبوده و بسیاری از کشورها و به ویژه در اروپا مواردی از افزایش نرخ طلاق را گزارش داده داده اند.

شیوع کرونا در آمریکا مشکلات بسیاری را در بخش های مختلف این کشور ایجاد کرده است.

در حال حاضر ۷۱۰ هزار و ۲۷۲ نفر در در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۳۷ هزار و ۱۷۵ نفر جان خود را از دست داده اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *