شیوع گسترده کرونا در نیویورک؛ بی خانمان‌ ها به مترو پناه بردند

20:00 - 28 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۵۸۸
بحران کرونا در آمریکا باعث شده تا وضعیت بی خانمان‌ ها در این کشور تشدید شده و شمار بسیاری از افراد بی خانمان به مترو‌های شهری برای زندگی کردن روی بیاورند.
به گزارش گروه بین الملل ؛ شیوع و گسترش کرونا در آمریکا و وضعیت اضطراری در تمامی ایالات این کشور بحران بی خانمانی و کارتن خوابی را بیش از پیش تشدید کرده است.

ویروس کرونا که در بیش از سایر شهر‌ها ، شهر نیویورک را به شدت تحت تاثیر قرار داده و بیشترین قربانیان و مبتلایان را به خود اختصاص داده، وضعیت بحرانی به وجود آورده و باعث شده تا افراد بی خانمان به ایستگاه‌های مترو پناه بیاورند.

تصاویر و فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهند که افراد بی خانمان و کارتن خواب کلانشهر نیویورک در بحران کرونا مکانی برای فرار و نجات خود از وضعیت به وجود آمده نداشته و به مترو‌های شهر پناه آوردند.

به گزارش نیویورک پست، فیلمی که در مترو نیویورک گرفته شده نشان می‌دهد ۴ نفر که به نظر بی خانمان می‌رسند در داخل واگن قطاری که مملو از زباله است در کنار مسافرانی که ماسک به صورت دارند، زندگی می‌کنند.

یکی از اعضای انجمن افراد بی خانمان به خبرنگاران گفته است افراد کارتن خواب و بی پناه که به مترو‌های شهری برای زندگی پناه آوردند رو به افزایش است.
 
 
افزایش بی خانمان‌ها در مترو نیویورک
 
به گفته وی، مترو‌های شهری جزء معدود مکان های بسته و امن برای بی خانمان‌ها برای زندگی کردن و ماندن به شمار می‌آید.
 
این افراد برای زنده ماندن خود تقلا می‌کنند و سعی دارند مکانی برای زندگی کردن پیدا کنند.

بحران کرونا در آمریکا  به ویژه شهر نیویورک باعث شده تا بسیاری از مکان‌ها به تعطیلی کشانده شوند و دسترسی کمتری به حمام، غذا و مکانی امن برای افراد بی خانمان به وجود بیاید.
 
بیشتر بخوانید: 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *