مردم سعی کنند سامانه تلفنی ۱۱۵ را مشغول نکنند

21:45 - 07 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۰۷۷۹
رئیس سازمان اورژانس کشور از مردم خواست سعی کنند سامانه تلفنی ۱۱۵ را مشغول نکنند چراکه این سامانه تلفنی برای فوریت‌های پزشکی است و تنها در صورتیکه امکان مراجعه به مطب‌هاو... را ندارند با ما تماس بگیرند.

مردم سعی کنند سامانه تلفنی ۱۱۵ را مشغول نکنندبه گزارش گروه جامعه ،پیرحسین کولیوند در حاشیه جلسه کمیته فنی عملیاتی قرارگاه مبارزه باکرونا، در خصوص مباحث مطرح شده دراین جلسه، گفت: این جلسه با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌ها مانند نمایندگان سازمان بهزیستی، سازمان مدیریت بحران، ستاد نیرو‌های مسلح و... برگزار شد.

وی در خصوص تصمیمات اتخاذ شده برای پیش‌گیری از شیوع بیماری و انجام مراقبت‌ها در تجمعات، نماز جمعه، نماز‌های جماعت، خانه‌های سالمندان ...، افزود:علاوه بر برنامه ریزی در این خصوص برای آموزش طلاب و مبلغان دینی که درماه‌های رجب و رمضان به مناطق روستایی می‌روند انجام شد تا با سطح آگاهی بیشتر درخصوص کروناویروس به این مناطق سفر کنند.

کولیوند ادامه داد: بازدید‌هایی که از بیمارستان‌ها داشتیم حاکی از آن بود که در وضعیت مطلوبی برای خدمت رسانی هستیم و تعدادی از بیماران مبتلا به کرونا ویروس از مرکز درمانی استان قم مرخص شده ویا تعدادی از بیماران مبتلا به کرونا که در بخش مراقبت ویژه بیمارستان مسیح دانشوری بستری بودند به بخش عادی منتقل شدند.

وی این را هم متذکر شد که مردم در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ می‌توانند پاسخ سوالات خود در مورد کرونا ویروس را دریافت کنند.

رئیس سازمان اورژانس تصریح کرد: کسانی که حس می‌کنند بیمار هستند می‌توانند به مطب‌ها یا مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند و در صورتی که مشخص شود نیاز به بستری در بیمارستان دارند، توسط تیم عملیاتی ویژه اورژانس به بیمارستان‌های مرجع انتقال داده می‌شوند.

وی در پایان از مردم خواست سعی کنند سامانه تلفنی ۱۱۵ را مشغول نکنند چراکه این سامانه تلفنی برای فوریت‌های پزشکی است و تنها در صورتیکه امکان مراجعه به مطب‌هاو... را ندارند با ما تماس بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *