برخورد قاطع و قانونی با مزاحمان تلفنی اورژانس
خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور محمدرضا مهدی زاده در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات اورژانس تهران با اشاره به اختلال مزاحمان تلفنی در روند خدمت رسانی این سازمان از عزم جدی برای پیگیری قانونی در جهت برخورد قضایی با متخلفان خبر داد.
وی با اشاره به اینکه ده درصد از تماسهای مخاطبان با شماره ۱۱۵ مربوط به مزاحمان تلفنی است افزود اشغال خطوط اضطراری اورژانس توسط اینگونه تماسهای غیرضروری باعث میشود که بیماران و مصدومینی که در شرایط مرگ و زندگی هستند از خدمات همکاران ما محروم شوند.
مهدی زاده درادامه افزود متاسفانه عدم برخورد جدی با مزاحمان موجب شده که گروهی از این افراد با تماسهای مکرر، زندگی دیگر هموطنان را در معرض تهدید جدی قرار دهند.
مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور با اشاره به ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی مبنی بر قطع خطوط تلفن و حبس مزاحمان تلفنی از ۱۵ روز تا سه ماه خاطر نشان کرد، این سازمان با توجه به رسالت خود در زمینه نجات جان انسانها در پی برخورد جدی و قاطع قضایی با متخلفانی است که زندگی هموطنان را بازیچه شوخیهای نامتعارف و زننده خود قرار میدهند.
انتهای پیام/