استفاده از تکنولوژی برای پیشگیری از کرونا در متروی تهران
به گزارش گروه جامعه به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، در روزهایی که نگرانیها درباره شیوع و انتقال ویروس کرونا افزایش یافته، برخی مسائل به ویژه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به دغدغهای همگانی تبدیل شده، اما برای رفع این نگرانیها تکنولوژی به کمک پیشگیری از شیوع بیماریها در مترو رسیده است.
شهروندان و مسافران متروی تهران میتوانند با خرید بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس به صورت برخط از طریق سامانه یا اپلیکیشن «تهران من» بلیت تهیه و دیگر از حضور در صفهای طولانی و تماسهای غیرضروری جلوگیری کنند.
شهروندان به این شیوه بدون نیاز برای حضور در صفهای طویل خرید یا شارژ بلیت و لمس غیر ضروری وسایل و اسکناس و اماکن عمومی یکی از مهمترین نیازهای روزمره شهروندی را دریافت میکنند.
در سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir و اپلیکیشن ویژه آن که از کافه بازار و گوگل پلی و خود سامانه تهران من به طور مستقیم قابل دانلود است.
گفتنی است سازمان فاوای شهرداری تهران به تازگی نسخه جدید اپلیکشن «تهران من» را در اختیار شهروندان قرار داده است و با ارائه خدمات شهروندی برخط، تسهیل پرداختهای شهری و انواع قبوض و همچنین خدمات شهرسازی، امکان رسیدگی به بسیاری از نیازهای شهری را به صورت غیرحضوری در این سامانه فراهم کرده است.
- بیشتر بخوانید
- حال و هوای پایتخت پس از کرونا