آمادگی دستگاه قضایی گلستان برای حمایت از واحدهای تولیدی

12:02 - 21 تير 1394
کد خبر: ۵۹۴۴۶
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس کل دادگستری استان گلستان از آمادگی دستگاه قضایی این استان برای حمایت از واحدهای تولیدی خبر داد.
یه گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان «هادی هاشمیان» در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان گفت: تلاش ما در این کمیته حمایت از سرمایه گذارانی است که علیرغم تلاش‌هایی که برای به حرکت درآوردن چرخه تولید در استان انجام داده‌اند، دچار مشکل شده‌اند.

وی افزود: به این منظور برنامه زمانبندی برای برگزاری نشست‌های ماهانه این کمیته، تدوین و به سازمان‌های مربوطه، اعلام شده است.

هاشمیان در این نشست بار دیگر با تاکید بر این که نگاه دستگاه قضایی استان در این بخش، نگاه حمایتی است خواستار حضور موثر و کارآمد مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این بخش شد.

در ادامه نشست امروز، مشکلات کارخانه نئوپان شموشک کردکوی در دستور کار کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان قرار گرفت.

پس از بحث و تبادل نظر کارشناسی، مقرر شد به صاحبان این کارخانه برای ارائه راهکارهای عملی خروج از وضعیت فعلی کارخانه و  پرداخت مطالبات کارگران این واحد تولیدی، سه ماه مهلت داده شود.

همچنین به پیشنهاد رییس کل دادگستری استان گلستان قرار است کارگروهی با حضور دفتر اقتصادی استانداری، خانه صنعت و معدن، اداره کل صنعت معدن و تجارت استان، اداره کل اقتصاد و دارایی و نماینده ای از دادگستری استان و به دبیری دفتر اقتصادی استانداری استان تشکل شود تا همزمان در این مهلت سه ماهه، راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات این واحد تولیدی تهیه و به شورای حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان ارائه کنند.

کارخانه نئوپان شموشک کردکوی از سال 88 دچار مشکلات اقتصادی عدیده شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *