کاهش نرخ عوارض آزادراه تهران-شمال در دستور کار دولت
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه گفت: نرخ پیشنهادی برای عوارض منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال تاکنون به تصویب نرسیده و دولت در حال انجام بررسیهای لازم برای تصویب نرخی پایینتر از نرخ پیشنهادی ارائه شده است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه اقتصاد به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه با اشاره به زمان بهرهبرداری آزمایشی منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: طبق توافق صورت گرفته میان وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مستضعفان مقرر شد، تاریخ دقیق بهرهبرداری از منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال در شورایعالی ترابری و کمیسیون ایمنی راهها با حضور دستگاههای ذیربط در این آزادراه مشخص شود.
وی افزود: در نظر داریم قبل از اینکه منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال به صورت رسمی به بهرهبرداری برسد، چند روزی به طور آزمایشی مورد بهرهبرداری قرار گیرد تا موارد جزئی نیز شناسایی و رفع شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه با بیان اینکه «ظرفیت و ترافیک عبوری منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال در شرایط عادی با هیچ مشکلی مواجه نخواهد بود» تاکید کرد: تردد در منطقه ۱ برای ایام پیک سفر نیازمند اعمال محدودیتها و ممنوعیتهای ترافیکی خاص برای جلوگیری از پسزدگی ترافیک در نقطه اتصال به جاده چالوس و بزرگراه شهید همت (تهران) است.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: پرداخت عوارض منطقه یک آزادراه تهران-شمال به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به توقف پشت گیتهای عوارضی انجام میشود.
خادمی با اشاره به مبلغ عوارضی منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال نیز گفت: نرخ پیشنهادی برای عوارضی این منطقه از آزادراه تاکنون به تصویب نرسیده و دولت در حال انجام بررسیهای لازم برای تصویب نرخی پایینتر از نرخ پیشنهادی ارائه شده است.
وی افزود: در نظر داریم قبل از اینکه منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال به صورت رسمی به بهرهبرداری برسد، چند روزی به طور آزمایشی مورد بهرهبرداری قرار گیرد تا موارد جزئی نیز شناسایی و رفع شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه با بیان اینکه «ظرفیت و ترافیک عبوری منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال در شرایط عادی با هیچ مشکلی مواجه نخواهد بود» تاکید کرد: تردد در منطقه ۱ برای ایام پیک سفر نیازمند اعمال محدودیتها و ممنوعیتهای ترافیکی خاص برای جلوگیری از پسزدگی ترافیک در نقطه اتصال به جاده چالوس و بزرگراه شهید همت (تهران) است.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: پرداخت عوارض منطقه یک آزادراه تهران-شمال به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به توقف پشت گیتهای عوارضی انجام میشود.
خادمی با اشاره به مبلغ عوارضی منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال نیز گفت: نرخ پیشنهادی برای عوارضی این منطقه از آزادراه تاکنون به تصویب نرسیده و دولت در حال انجام بررسیهای لازم برای تصویب نرخی پایینتر از نرخ پیشنهادی ارائه شده است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *