۳۴ درصد خانوادههای تهرانی مایحتاج خود را از میادین میوه و تره بار تهیه میکنند
به گزارش گروه جامعه ، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اختلاف ۴۰ درصدی قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت سطح شهر، افزود: مشکلات اقتصادی موجود و شرایط معیشتی خانوادهها نیز در افزایش روزافزون تعداد مراجعهکنندگان به میادین میوه و تره بار بی تاثیر نبوده است.
وی با اشاره به اینکه طبق آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن، بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار خانوار در شهر تهران زندگی میکنند، اظهار کرد: با احتساب حدود یک میلیون نوبت خرید روزانهای که در میادین میوه و تره بار ثبت میشود، بالغ بر ۳۴ درصد خانوادههای تهرانی مایحتاج مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه میکنند.
راد، حفظ مشتری را مهمتر از جذب آن دانست و تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد، تبدیل شهروندان مراجعهکننده به میادین میوه و تره بار به مشتریان پایدار و وفادار و افزایش مستمر و با ثبات تعداد مراجعهکنندگان به این مراکز است که این مهم با توجه بیش از پیش به مطالبات شهروندان و تامین نیازها و نظرات ایشان میسر است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، خرید از میادین میوه و تره بار را در راستای حمایت از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان تهرانی با خرید از این مراکز نه تنها به اقتصاد خانواده خود کمک میکنند، بلکه با خرید بی واسطه از تولیدکنندگان اعم از باغداران، کشاورزان و دامداران، از تولید داخل نیز حمایت میکنند.