فرزند شهید سلیمانی به معاون وزیر چه گفت؟

11:12 - 19 دی 1398
کد خبر: ۵۸۴۹۹۸
رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برای اولین بار، جزئیات گپ و گفت چندی پیش خود با فرزند سپهید شهید سلیمانی را بازگو کرد.

در دیدار معاون وزیر با فرزند سپهید شهید سلیمانی چه نکاتی مطرح شد؟به گزارش گروه جامعه ، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز اظهار کرد: با خودمان عهد بسته‌ایم که این ۹ میلیون دانش‌آموزی که داریم را در راه شیهد سلیمانی تربیت کنیم و مرام و منش اخلاق این شهید را توسعه دهیم و این قولی است که به دختر این شهید دادم.

حکیم زاده که در در دومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین  سخن می گفت، افزود: فرزند این شهید به من گفت که به دانش‌آموزان بگویید پدر من چقدر شجاع، محکم، مقاوم و مهربان بود و روی مهربان بودن تاکید داشت که همان جا به او قول دادم این کار را انجام دهم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: شهادت سپهبد سلیمانی چندین درس برای ما داشت و ابتدای عاملی شد تا معنای واقعی آیه قران که می‌گوید کسانی که ایمان می‌آورند و عمل صالح انجام می‌دهدند، مودت می‌آورد و همگان دیدند این اشتیاقی که مردم نسبت به او داشتند الهی بود و در دل همه آزادگان دنیا شکل گرفت.

وی افزود: درس دوم از شهادت سلیمانی نشان جایگاه رشد یک انسان بود و او هم مثل ما یک انسان بود، ولی نشان می‌دهد که یک نفر چگونه می‌تواند از ظرف وجودی خود فراتر برود و در همین عصر حاضر هم می‌تواند یک نفر تا چه میزان رشد پیدا کند؛ درس سوم از این شهادت عزت خدادادی است که نه تنها محبان و دوستداران بلکه در دل دشمنان هم ایجاد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *