معاون سیما به پشت صحنه "پایتخت4" رفت

17:03 - 24 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۷۰۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون سیما به همراه رئیس مرکز امور نمایشی سیما از پشت صحنه مجموعه «پایتخت ۴» به کارگردانی سیروس مقدم بازدید کردند.
به گزارش ، علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما به همراه محمود رضا تخشید رئیس مرکز امور نمایشی سیما و رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک روز گذشته از تهران به شیرگاه سفر کردند تا از نزدیک با روند ساخت سریال «پایتخت 4 » دیدن کنند.

در این سفر یک روزه مدیران ارشد سیما در کنار سازندگان سریال پایتخت قرار گرفتند و با تماشای بخش‌هایی از تصویربرداری قسمت‌های مربوط به آوردن پرستار برای بابا پنچعلی با بازی علیرضا خمسه، محسن تنابنده و بیژن اشکور کیایی به گفت‌وگو با عوامل این مجموعه پرداختند.

معاون سیما و رئیس مرکز امور نمایشی به همراه مدیر فیلم و سریال شبکه یک به تماشای قسمت های ضبط شده این سریال پرداخته و در نهایت از ساخت، روند و کیفیت این مجموعه نمایشی ابراز رضایت و خرسندی کردند.


مجموعه پایتخت 4  که چند روز دیگر نمایش آن از شبکه یک آغاز می‌شود اولین مجموعه تلویزیونی است که به سری چهارم خود رسیده و از یک سریال نوروزی به سریال ویژه ماه مبارک رمضان تبدیل شده است که قرار است در یک مجموعه 26 قسمتی روی آنتن برود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *