خدمت رسانی به زائران همانند یک امانت است
مدیر عملیات حج تمتع ۹۸ گفت: خدمت رسانی به زائران همانند یک امانت محسوب میشود؛ ارتقا خدمات باید همه ساله انجام پذیرد و باید این وظیفه را به خوبی انجام دهیم.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار جامعه ، نصرالله فرهمند، مدیر عملیات حج گفت: این خدمت رسانی به زائران همانند یک امانت محسوب میشود.
وی تاکید کرد: ارتقا خدمات باید همه ساله انجام پذیرد و باید این وظیفه را به خوبی انجام دهیم. کشور میزبان نیز طبق قرارداد و قانوناً باید خدمات لازم را ارائه دهد.
مدیرعملیات حج تمتع ۹۸ تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم برای ما خدمات رسانی در مشاعر مقدس است که باید به این مهم نیز توجه صورت گیرد.
فرهمند افزود: ستادهای حج برای اجرای شایسته امور فرهنگی حج با تمام توان تلاش میکنند و برنامه ریزیهای مناسبی در این خصوص صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: به سهم خودمان از زحمات خالصانه تمامی دست اندرکاران و دستگاههای همکار و هواپیمایی جمهوری اسلامی قدردانی میکنیم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *