تامین برق شهرهای نجف و کربلا توسط وزارت نیرو

16:21 - 06 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۰۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان: فرمانده مرکز مقاوت بسيج وزارت نيرو گفت: ستاد عتبات عاليات وزارت نيرو اين افتخار را دارد که بيشترين حجم کمک‌رساني در بازسازي عتبات عاليات را در نجف، سامرا و کربلا عهده‌دار بوده و در بين ساير وزارتخانه‌ها حائز مقام برتر است.
به گزارش ، سردار ابراهيم راحمي امروز (چهارشنبه) در همايش مشترک مسئولان ستادهاي بازسازي عتبات عاليات و فرماندهان بسيج صنعت آب و برق کشور که در ساختمان ستادي وزارت نيرو برگزار شد، گفت: با احداث نيروگاهي با اعتبار 500 ميليون يورو توسط ستاد بازسازی عتبات عاليات در سال گذشته، برق شهرهاي کربلا و نجف تامين شد. 

وی اظهار داشت: وزارت نيرو در سال گذشته 88 ميليارد و 600 ميليون تومان و کارکنان صنعت آب و برق به‌صورت شخصی 2 ميليارد و 600 ميليون تومان به بازسازی عتبات عاليات کمک کردند. 

وي با بيان اين مطلب که با وجود خطرهای موجود در خاک عراق، نمايندگي وزارت نيرو به منظور خدمات‌رساني بيشتر و نظارت دقيق‌تر بر پروژه‌هاي عمراني در سامرا مستقر شده است، افزود: براي تامين آب و برق سامرا در مجموع به 50 ميليارد تومان اعتبار نيازمنديم که هر شرکت حداقل با پرداخت 250 ميليون تومان در اين امر انسان‌دوستانه که خيرات و برکات فراوان به همراه خواهد داشت، مشارکت خواهد کرد.

راحمی يادآور شد: ستاد عتبات عاليات وزارت نيرو اين افتخار را دارد که بيشترين حجم کمک‌رساني در بازسازي عتبات عاليات را در نجف، سامرا و کربلا عهده‌دار بوده و در بين ساير وزارتخانه‌ها حائز مقام برتر است.

برچسب ها: وزارت نیرو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *