رسیدگی به شکایات گردشگران در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود

2:00 - 18 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۰۴۷۷
معاون گردشگری استان تهران ضمن اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده در خصوص سفر‌های نوروزی گردشگران افزود: پیش از شروع دور اول سفر‌های نورزی با کمک انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان این توانایی حاصل شده تا رسیدگی و پاسخ به شکایات گردشگران در کمتر از زمان پیش بینی شده انجام گردد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *