پیش‌بینی افزایش ۲۸ درصدی حقوق‌های سال آینده

13:58 - 07 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۱۰۵۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
پیش‌بینی افزایش ۲۸ درصدی حقوق‌های سال آینده
سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که به‌ازای هر فرزند افزایش پلکانی ایجاد می‌شود که تا بالای ۵ فرزند رشد ۴۵ درصدی دارد. یعنی از ۲۰ درصد تا ۴۵ درصد با توجه به تعداد افرادی که در این طبقات قرار می‌گیرند به صورت میانگین ۲۸ درصد افزایش حقوق داریم.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، مژگان خانلو در نشست خبری مشترک خود با سخنگوی دولت اظهار کرد: آن‌چه در بودجه برای ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان عزیز پیش‌بینی شده است، یک بحث است، اما آنچه پرداخت می‌شود متفاوت است.

وی بیان کرد: چون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را اجرا می‌کنیم، بسته به ضرایبی که به محاسبه نرخ اولاد و عائله‌مندی محاسبه می‌شود، با افزایش تعداد اولاد فزاینده است. اگر شما خانم مجرد باشید یا آقایی که صاحب اولاد نباشید، ضریب حقوق‌تان ۲۰ درصد رشد می‌کند. همچنین به ازای هر فرزند افزایش پلکانی ایجاد می‌شود و تا بالای ۵ فرزند، رشد ۴۵ درصدی دارد. یعنی بسته به تعداد افرادی که در این طبقات قرار می‌گیرند از ۲۰ درصد تا ۴۵ درصد رشد خواهیم داشت.

خانلو با بیان اینکه در لایحه سال بعد میزان حقوق و مزایا رشد ۲۸ درصدی خواهد داشت ادامه داد: همچنین دولت معافیت حقوقی کارگران را ۱۰۰ درصد افزایش داده که اگر این را هم به حساب بیاوریم به نوعی افزایش حقوق است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *