گل‌محمدی: اگر مهاجمان فولاد و سپاهان دقت بیش‌تری داشتند، بازی پرگل‌تر بود

21:53 - 06 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۹۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گل‌محمدی: اگر مهاجمان فولاد و سپاهان دقت بیش‌تری داشتند، بازی پرگل‌تر بود
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازی جذاب و تماشایی بود. موقعیت‌های زیادی خلق شد و در دقایق پایانی بازی نیز می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی پس از تساوی فولاد مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوب، جذاب و دیدنی از طرف هر ۲ تیم شاهد بودیم. در زمان‌هایی که گل خوردیم، خیلی خوب به بازی بازگشتیم و این نقطه مثبت تیم ما بود. اینکه در نیمه اول ۲ گل دریافت کردیم، باعث نگرانی هم بود.

وی افزود: در مقابل یک تیم مدعی و خوب لیگ بازی داشتیم. بازی جذاب و تماشایی بود. موقعیت‌های زیادی خلق شد و در دقایق پایانی بازی نیز می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. فرصت طلب نبودیم و آنها نیز موقعیت‌هایی داشتند ولی در هر صورت مهاجمان ۲ تیم اگر بادقت بودند، بازی پرگل‌تر می‌شد.

سرمربی تیم فولاد مطرح کرد: خسته نباشید به تیم سپاهان و از تیم داوری هم تشکر می‌کنم. VAR توانست به جذابیت بازی امروز کمک کند. ان‌شاءالله باید ریکاوری خوب داشته باشیم و ۴-۵ روز دیگر با تیم خوب گل‌گهر بازی داریم و امیدوارم در آن مسابقه نیز نتیجه خوبی بگیریم.

گل محمدی در پاسخ به اینکه شیمبا بازیکن ارزشمند فولاد است، خاطرنشان کرد: واقعا کار کردن با شیمبا جذابیت‌های خاص خودش را دارد. مهاجم حرفه‌ای است و همه ما دوست داشتیم که موقعیت دقایق پایانی او به گل بدل می‌شد. حیف شد ولی در هر صورت عملکرد خوبی داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *