رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور: مجموعه بازرسی امین و حافظ منافع مردم است

13:55 - 06 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۸۱۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور: مجموعه بازرسی امین و حافظ منافع مردم است
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: مجموعه بازرسی از یک سو چشم و گوش و امین مدیر سازمان و از سوی دیگر امین و حافظ منافع مردم و ارباب رجوع است که با پیگیری و بازرسی‌های خود موجب رفع مشکلات در بخش‌های مختلف سازمان می‌شود.

خبرگزاری میزان- عباس مسجدی صبح روز یکشنبه ششم آبان ماه در نشستی به مناسبت روز بازرس گفت: تلاش‌های همکاران بازرسی سازمان در مسیر اعتلا و پیشرفت سازمان است که نتیجه آن خدمت رسانی بهتر به مردم و مراجعین است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه بازرسی جدای از موضوع نظارت و رسیدگی به شکایات، چشم و گوش مجموعه مدیریتی سازمان است، اظهار داشت: از آنجا که مدیران سازمانی فرصت کافی برای اشراف به تمامی بخش‌ها، اجزا و مسائل سازمان ندارند، می‌توانند با اتکا به گزارش‌ها و بررسی‌های تیم‌های بازرسی نسبت به مسائل و مشکلات موجود در سازمان آگاه شوند و برای پیگیری و رفع آن اقدام کنند.

مسجدی ارائه راه حل پیشنهادی برای رفع مشکلات را از دیگر وظایف بازرسی عنوان کرد و افزود: بازرسان متناسب با منابع، اختیارات و مقدورات موجود باید مشکلات را بررسی و راه حل‌های پیشنهادی را برای آن ارائه دهند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، خودجوش بودن، دلسوزی و مسئولیت پذیری نسبت به مجموعه را از ویژگی‌های بازرسان برشمرد که باید با تکیه بر این ویژگی‌ها به دنبال ارتقا و پیشرفت سازمان و رساندن آن به تراز واقعی خود باشند تا از نتایج آن مردم منتفع شوند.

وی انصاف در تهیه گزارش‌ها و انگشت گذاشتن روی مواردی که باعث پیشرفت سازمان می‌شود و نیز تأکید بر صیانت و پیشگیری به­جای مچ­گیری را از خصوصیات بازرسان برشمرد و ادامه داد: هکاران سازمان همچون اعضای یک خانواده هستند که در کنار یکدیگر و برای پیشرفت و ارتقای سازمان تلاش می‌کنند و بازرسان در این میان نقش نجات غریق را دارند که شأنشان همان شأن صیانت و پیشگیری است.

وی در پایان با قدردانی از مجموعه بازرسی سازمان در سراسر کشور در پیگیری و رسیدگی به برخی مشکلات موجود اظهار امیدواری کرد تا با همت همه کارکنان، هر چه بیشتر به سمت ارائه خدمات استاندارد و عادلانه به مردم عزیز پیش برویم، به این معنا که خدمات در تمامی نقاط کشور از مرکز تا دورترین نقطه با بهترین کیفیت ارائه شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *