بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، مازندران و گلستان

11:22 - 06 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۷۵۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، مازندران و گلستان
مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن اعلام وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی و سایر محور‌های شریانی کشور از بارش برف و باران و مه گرفتگی در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای صبح روز یکشنبه ششم آبان ماه اعلام کرد؛ ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال محدوده شهرستانک و تردد روان در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) در جریان است. همچنین محور چالوس و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در سایر محور‌ها نیز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده‌های مهرویلا، ساسانی و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران محدوده بهشت زهرا، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و ترافیک سنگین در محور پاکدشت – تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران در جریان است.

این گزارش می‌افزاید؛ بارش برف و باران و مه گرفتگی در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، مازندران و گلستان وجود دارد.

در ضمن محور‌های هشتگرد–طالقان، کمربندی جدید خرانق–یزد، یزد–دربید، لس-بلده و پونل-خلخال به عنوان محور‌های مسدود غیر شریانی معرفی شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: هواشناسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *