مسئولان قضایی دادگستری خوزستان به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۵۴ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

11:17 - 06 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۷۵۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری خوزستان به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۵۴ نفر از مراجعان رسیدگی کردند
۵۴ نفر از مراجعان به دادگستری خوزستان در جلسه ملاقات مردمی با مدیران قضایی استان دیدار کردند.

خبرگزاری میزان-در ادامه ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی استان با قشر‌های مختلف مراجعین که هر هفته به‌صورت منظم برگزار می‌شود، علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان همراه با معاونین قضایی از نزدیک با ۵۴ نفر از مراجعان دیدار و به مشکلات مطرح شده از سوی آنان رسیدگی کرد. 

علی دهقانی در حاشیه این میز خدمت، گفت: با توجه به اینکه که ارتباط گسترده مسئولان قضایی با مردم یکی از اولویت‌های برنامه‌های عملیاتی سند تحول و تعالی و از تاکیدات رئیس قوه قضاییه است، فراهم شدن فرصت دیدار چهره به چهره مراجعان با مسئولان قضایی از طریق جلسات ملاقات مردمی و میز‌های خدمت در مساجد و اماکن عمومی در برنامه کاری این دادگستری قرار دارد.

وی افزود: پاسخگویی به دغدغه‌های مطرح شده از سوی مراجعین در جلسات دیدار مردمی، قطعا اثرات بسیار مثبتی دارد که موجب رضایتمندی و امیدواری بیشتر مردم به دستگاه قضا می‌شود.

دهقانی گفت: تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی، درخواست عفو، تقاضای ارشاد قضایی، مراجعات مرتبط با حقوق شهروندی، موضوعات اجتماعی و حقوق عمومی از موارد مطرح شده در ملاقات مردمی امروز بود که به آنها پاسخ‌گویی و دستورات مقتضی جهت رسیدگی صادر شد.

در این میز خدمت، کنارکوهی، پورسلیمی، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی ده‌موردی، ممبنی و اکرمی مقدم، معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان نیز حضور داشتند. 

متقاضیان دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری استان خوزستان می‌توانند با درج مشخصات در سامانه نوبت‌دهی الکترونیک به نشانی https://same.eadl.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *