«در آغوش درخت» در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود

15:40 - 05 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۶۰۷
«در آغوش درخت» در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود
فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا یکشنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» ساخته‌ی بابک خواجه پاشا در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی یکشنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور بابک خواجه پاشا نویسنده و کارگردان، محمدرضا مصباح تهیه کننده، جواد قامتی بازیگر، کورش جاهد مدرس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شوارارسباران د.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بحران پیچیده‌ی زندگی کیمیا و فرید که دوازده سال از ازدواجشان می‌گذرد، جهان زیبای فرزندانشان را برهم می‌ریزد. کودکانی که هیچ چیز جز سادگی و مهربانی را در زندگی نمی‌شناسند.»

فیلم در آغوش درخت به عنوان نماینده سینمای ایران برای رقابت در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان در نود و هفتمین مراسم اسکار انتخاب شده است. این فیلم پیش از این برنده ۲ سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم اول از چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.

علاقمندان برای حضور در ششصد و سی امین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به صفحه فرهنگسرای ارسباران و یا بخش فیلم ایرانی در سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *