طرح «قاضی مدرسه» با حضور قضات در مدارس متوسطه استان زنجان در حال برگزاری است

9:17 - 02 آبان 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۹۷۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
طرح «قاضی مدرسه» با حضور قضات در مدارس متوسطه استان زنجان در حال برگزاری است
رئیس کل دادگستری زنجان اجرای طرح قاضی مدرسه در مدارس استان را اقدامی ارزشمند و اثرگذار بیان کرد و گفت: اجرای این طرح با حضور قضات و کارشناسان قضایی در مدارس مقطع متوسطه در بخش دختران و پسران در حال برگزاری است.  

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در دیدار اعضای شورای قضایی استان با حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی امام جمعه زنجان اظهار کرد: وضعیت قضایی دادگستری کل استان و قوه قضاییه شرایط مطلوبی قرار دارد و در سال گذشته در حوزه‌های مختلف عناوین برتر کشوری با تلاش مدیران و همکاران کسب شد.

وی با اشاره به اینکه خواسته مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه مبنی بر ایجاد امنیت روانی و آرامش در جامعه مورد توجه مسئولان قرار گیرد، اظهار کرد: با همفکری، تعامل سازنده مدیران و همه دست‌اندرکاران این امر محقق خواهد شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق با بیان اینکه با برنامه ریزی و پیگیری‌های انجام شده اقدامات خوبی در مجموعه قوه قضاییه انجام شده است، تصریح کرد: راه اندازی مرکز شوق زندگی که در حوزه خانواده اقدامی موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

رئیس کل دادگستری زنجان اجرای طرح قاضی در مدرسه در مدارس استان را اقدامی ارزشمند و اثرگذار بیان کرد و گفت: اجرای این طرح با حضور قضات و کارشناسان قضایی در مدارس مقطع متوسطه در بخش دختران و پسران در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد مجموعه قوه قضاییه در استان حمایت از مدیران دستگاه‌های اجرایی در انجام صحیح وظایف است، افزود: مدیران دستگاه‌ها تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه پیشگیری از وقوع جرم اقدامات خوبی در راستای آگاهی بخشی جامعه توسط معاونت اجتماعی دادگستری استان در حال انجام است، افزود. پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از بروز سایر آسیب‌ها بعدی و تهدید‌ها جلو گیری خواهد کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفوی حسینی، امام جمعه زنجان، افزود: هم افزایی و همدلی میان مسئولان در استان در راستای حل مشکلات مردم یک ضرورت است.

وی برگزاری جلسات مشترک مسئولان استان اعم از قضایی و اجرایی را در راستای رفع خلاء‌ها، پیگیری و تلاش برای حل مشکلات امری ضروری بیان کرد و گفت. ترسیم چشم انداز دقیق و تدوین و تبیین برنامه‌ها با هم افزایی و اجرای دقیق آن‌ها در استان مورد اهتمام مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه زنجان اجرای برنامه‌ها با طراحی عالمانه و انسجام در امور با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و جوانان را در پیشرفت استان باید مورد تاکید قرار داد. 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *