دادگاه‌های صلح در مرکز استان آذربایجان غربی آغاز به کار کرد

16:35 - 01 آبان 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۹۰۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادگاه‌های صلح در مرکز استان آذربایجان غربی آغاز به کار کرد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از آغاز به کار دادگاه‌های صلح در مرکز استان از امروز اول آبانماه خبر داد.

خبرگزاری میزان-بیست و هشتمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان آذربایجان غربی صبح روز سه شنبه اول آبانماه برگزار شد.

ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این جلسه با تبریک و تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس شهید یحیی السنوار گفت: تبلیغات منفی دشمن صهیونی علیه شهید سنوار بسیار سنگین و گسترده بود، اما با عنایت ویژه خداوند متعال این تبلیغات منفی تبدیل به عزتی جاودانی شد و خفت و خواری هر چه بیشتر غاصبان صهیونی را سبب شد و همگان دیدند که عزتی که خداوند عنایت می‌کند هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع آن شود.

عتباتی در ادامه خطاب به معاونین خود گفت: در هماهنگی کامل با معاونت‌های قوه قضاییه باشند و با برقراری ارتباط موثر با آن‌ها امورات و کار‌ها را پیگیری نمایند و علاوه بر آن امکانات و لوازم مورد نیاز معاونت تحت تصدی خود را هم تامین نمایند.

وی افزود: یقیناً تعاملات و ارتباط مستمر با سطوح مدیریتی قوه قضائیه در رشد و توسعه دادگستری استان موثر و نتیجه بخش خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به پرونده‌های مهم گفت: لازم است معاونین ناظر به صورت مستمر و مداوم بر روند پرونده‌های مهم و خاص حوزه قضایی نظارت داشته باشند تا این پرونده‌ها به بهترین شکل ممکن منتج به نتیجه شوند.

عتباتی به راه اندازی دادگاه‌های صلح هم پرداخت و گفت: شهرستان‌های استان دادگاه صلح را راه اندازی کرده اند و در مرکز استان هم از امروز ارجاع به شعب دادگاه صلح شروع می‌شود و رسیدگی‌ها رسماً در ارومیه آغاز می‌شود.

در ادامه جلسه اسدی سرپرست معاونت برنامه ریزی و آمار دادگستری استان آذربایجان غربی به ارائه آمار و عملکرد دادگستری استان در مهرماه پرداخت و اعضای شورای معاونین به بررسی این آمار پرداختند و پس از آن دستورات بعدی جلسه طرح و هریک از معاونین به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگاه های صلح

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *