رئیس کل دادگستری استان سمنان به درخواست‌های ۳۷ نفر از مراجعین رسیدگی کرد

15:21 - 01 آبان 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۸۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان به درخواست‌های ۳۷ نفر از مراجعین رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه ملاقات‌های مردمی هفتگی با متقاضیان به همراه معاون قضایی دادگستری استان با ۳۷ نفر از مراجعین دیدار و به صورت چهره به چهره گفتگو کردند.

خبرگزاری میزان - برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان سمنان با مراجعین، امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ با همراهی معاون قضایی دادگستری استان برگزار و مسئولان قضایی استان ضمن استماع مسائل و مشکلات مراجعین، دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری،رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم و در ادامه ملاقات‌های مردمی هفتگی، ضمن دیدار چهره به چهره با ۳۷ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم صادرشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری افزود: سند تحول و تعالی قوه قضاییه در خصوص تسهیل دسترسی و ارتباط مستقیم مردم با مسئولین قضایی و تکریم ارباب رجوع دستگاه قضا در جهت ایجاد رضایت و اعتماد عمومی مأموریت محور عمل کرده است و دادگستری کل استان سمنان تمام ایام هفته پذیرای مراجعین بوده و روز سه شنبه به دیدار بامردم اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *