رئیس‌جمهور تأکید کرد در حال گفت‌وگو با شهردار تهران برای تقویت مناسبات با هدف رفع مشکلات پایتخت هستیم

12:02 - 26 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۹۷۰
رئیس‌جمهور تأکید کرد در حال گفت‌وگو با شهردار تهران برای تقویت مناسبات با هدف رفع مشکلات پایتخت هستیم
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جزییات دیدار مجمع نمایندگان استان تهران با رئیس‌جمهور را تشریح کرد و گفت: رئیس جمهور بر حسن تعامل و روابط خوب با شهرداری تهران تأکید کرد و گفت که در حال تعامل و گفت‌وگو با شهردار تهران برای تقویت مناسبات و شناسایی راهکار‌ها در رفع مشکلات هستیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، مجتبی زارعی نماینده تهران با اشاره به جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با رئیس‌جمهور، گفت: این جلسه سه‌شنبه در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد که رفع مشکلات تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس و شهرستان‌های استان تهران محور گفتگو‌های نمایندگان با رئیس‌جمهور بود.

و️ی بیان کرد: در این جلسه به رییس جمهور گفتم که مجمع نمایندگان تهران در دوره جدید در پی رفع مشکلات تهران است؛ تهران فعلاً شهری بیشتر شهر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها است؛ تهران باید به شهر زندگی، شهر خانواده و شهر علم و نخبگان هم تبدیل شود.

زارعی با اشاره به رویکرد اخلاقی_انقلابی شهردار تهران افزود: در ادامه نیز به رئیس‌جمهور گفتم پرچالش‌ترین و پرکنایه‌ترین گفتگو‌ها در ایام انتخابات بین شما و شهردار پایتخت بود؛ اما شهردار تهران این ایام به‌خصوص پس از ابراز شهادت‌طلبی‌تان تصویر شما و دیگر قهرمانان مبارزه با باند جنایت را بر درودیوار شهر آویخت و فضای وحدت را در سیمای شهر استحکام بخشید.

وی در ادامه به واکنش پزشکیان درباره این سخنان اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور در پایان سخنان نمایندگان به سخنرانی پرداخت و در بخشی از سخنان خود بر حسن تعامل و روابط خوب با شهرداری تهران تأکید کرد و گفت که در حال تعامل و گفت‌وگو با شهردار تهران برای تقویت مناسبات و شناسایی راهکار‌ها در رفع مشکلات هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان تأکید کرد: محور شرارت آمریکایی_صهیونی_اروپایی، رقابت‌ها را در ایران به رفاقت تبدیل کرده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *