خانواده‌های معدن طبس تا یک ماه آینده صاحب خانه می‌شوند

12:45 - 25 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۷۹۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خانواده‌های معدن طبس تا یک ماه آینده صاحب خانه می‌شوند
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تامین مسکن برای خانواده‌های داغدار معدن طبس گفت: ظرف یک ماه آینده این قرارداد واگذاری‌ها را به این خانواده‌ها تقدیم می‌کنیم.

خبرگزاری میزان- فرزانه صادق در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: درباره حادثه‌دیدگان معدن طبس بنا بر تاکید رئیس‌جمهوری و پیشنهادی که وزارت راه و شهرسازی در مورد تامین مسکن محرومان دارد، مقرر شد خانواده‌های داغدار که فاقد مسکن هستند، مسکن با پراکنشی که در استان‌های مختلف هستند از خراسان رضوی و خراسان جنوبی تا سیستان و بلوچستان و گلستان به آنان تعلق گیرد.

وی ادامه داد: این مسکن‌ها با قرارداد واگذاری‌هایی که به سرپرست خانوار و فرزندان‌شان است، به آنان تعلق می‌گیرد. ظرف یک ماه آینده این قرارداد واگذاری‌ها را به این خانواده‌ها تقدیم می‌کنیم.

وزیر راه در پاسخ به پرسشی در مورد تحویل‌دهی مسکن به متقاضیان، اظهار کرد: متاسفانه در ۶ ماه گذشته به دلیل اینکه منابع مالی به تسهیلاتی که باید به متقاضیان مسکن انجام می‌گرفت، تزریق نشده بود، رکودی از بهمن سال گذشته گریبانگیر خانواده‌ها در سراسر کشور شد.

صادق تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شد و کمکی که مجلس و آقای فرزین انجام داد، تزریق منابع برای آنچه که عقب‌ماندگی از بهمن سال گذشته بود، صورت گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *