گفت‌وگو|

دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: حرکت اشتباه علیه کشورمان رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان می‌کند/ ایران می‌تواند طومار رژیم صهیونیستی را برهم بزند

9:06 - 26 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۷۶۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: حرکت اشتباه علیه کشورمان رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان می‌کند/ ایران می‌تواند طومار رژیم صهیونیستی را برهم بزند
دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ژیم صهیونیستی با جنایت‌های خود از همه خطوط قرمز حقوق بین‌الملل عبور کرده است گفت: اگر این رژیم جنایتکار صهیونیستی بخواهد حرکت اشتباهی علیه تمامیت ارضی کشورمان انجام دهد با خاک یکسان می‌شود.

بهنام سعیدی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به ادعاهای مطرح شده توسط مقامات رژیم صهیونیستی درباره حمله نظامی کشورمان بیان کرد: این رژیم برای اینکه بتواند چهره کریه خود را بازسازی کند معمولا به جنگ‌های روانی متوسل می‌شود تا افکار عمومی را از شکست‌های متعدد خود در عرصه میدان و دیپلماسی منحرف کند.

دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه کشورمان براساس منشور سازمان ملل متحد حق دارد در صورت حمله رژیم صهیونیستی به این اقدام پاسخ کوبنده بدهد گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به قدری مقتدر است که در اندک زمانی می‌تواند طومار رژیم صهیونیستی را برهم بزند.

وی اظهار داشت: به طور مشخص آنچه در عملیات وعده صادق ۱ و ۲ مشاهده کردیم گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و اگر رژیم جنایتکار صهیونیستی بخواهد حرکت اشتباهی انجام دهد با خاک یکسان می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه توان مقابله با رژیم صهیونیستی در جمهوری اسلامی وجود دارد و مردم نیز حمایت می‌کنند تاکید کرد: نماد این حمایت را در جمعه نصر مشاهده کردیم، مردم با حضور چند میلیونی حمایت قاطع خود را از نیروهای مسلح اعلام کردند و نشان دادند گوش به فرمان رهبرشان هستند که تا پای جان از کشور و کیان خود حمایت کنند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان دستاوردی نداشته است، مگر جنایت‌ها و اقدامات وحشیانه. رژیم صهیونیستی با جنایت‌های خود از همه خطوط قرمز حقوق بین‌الملل عبور کرده و اگر امروز شورای امنیت و سازمان ملل نتوانند جلوی این سگ هار آمریکا را بگیرند همچنان به نقض قوانین بین‌المللی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: رژیم صهیونیستی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *