رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از حوزه قضایی بخش سرحد و قوشخانه بازدیدکرد

14:45 - 24 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۶۲۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از حوزه قضایی بخش سرحد و قوشخانه بازدیدکرد
 رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در بازدید از حوزه قضایی بخش سرحد و قوشخانه روند رسیدگی‌ها را مورد بررسی قرار داد و دستور‌های مقتضی را در این حوزه صادر کرد.

خبرگزاری میزان-حجت‌الإسلام والمسلمین براتی‌زاده، صبح امروز بطور سرزده از دادگاه عمومی بخش سرحد و قوشخانه بازدید کرد و مورد استقبال سیدحسین هاشمی علیزاده، رئیس این حوزه قضایی قرار گرفت.

گفت‌وگوی چهره به چهره با قضات و کارکنان و نیز تعدادی از مراجعین از جمله محور‌های برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان در این حوزه قضایی بود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی همچنین تعدادی از پرونده‌های جریانی و زندانی دار را بررسی و مورد ملاحظه قرار داد و در راستای تداوم روند پیگیری‌های لازم دستور‌های مقتضی صادر کرد.

حجت‌الإسلام والمسلمین براتی‌زاده ضمن تأکید بر رعایت نظم و انضباط اداری در مناسبات سازمانی، سعه صدر، خوش رفتاری و حفظ کرامت مراجعان را مورد تاکید قرار داد.

تجلیل و قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان برتر حوزه قضایی سرحد و قوشخانه از دیگر برنامه‌های حجت‌الإسلام والمسلمین براتی‌زاده به شمار می‌رفت.

وی همچنین در بازدید از سد بارزو از نزدیک در جریان آخرین وضعیت و میزان ذخائر آبی این سد قرار گرفت.

 حجت‌الإسلام والمسلمین براتی‌زاده با اشاره به کاهش بارندگی‌ها طی چند سال اخیر در خراسان شمالی بر ضرورت مدیریت صحیح و هدفمند منابع آبی و ترسیم چشم انداز مناسب جهت تسهیل موجبات برنامه ریزی درازمدت به منظور جلوگیری از تشدید بحران‌های آبی تأکید کرد.

وی تصریح کرد: برای حصول موفقیت در مسیر پیشبرد اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده، جلب مشارکت مردم و اشخاص حقوقی ذی ربط در این حوزه بسیار مهم و حائز اهمیت است.

حجت‌الإسلام والمسلمین براتی‌زاده هم افزایی دستگاه‌های متولی در پیشگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز در حوضه آبریز سد و برخورد جدی با متخلفان و افراد خاطی را از جمله اقدامات دارای آثار و کارکرد‌های بازدارنده و پیشگیرانه توصیف و تاکید کرد: باید سازوکار‌های مدیریتی و نظارتی در این خصوص تقویت شود.

گفتنی است سد بارزو شیروان، در ۴۰ کیلومتری شمال شیروان واقع شده که در سال ۱۳۸۱ به بهره برداری رسید و پس از شیرین دره مانه و سملقان، بعنوان دومین سد بزرگ خراسان شمالی به شمار می‌آید که مخزن آن توان ذخیره سازی ۹۲ میلیون مترمکعب آب را دارد و حجم تراز و ایمنی پایدار این سد نیز ۸.۵ میلیون متر مکعب است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *