گفت‌وگو|

نماینده مجلس: عملیات‌ وعده صادق ۱ و ۲ تنها گوشه‌ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران بود

8:00 - 24 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۴۱۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: عملیات‌ وعده صادق ۱ و ۲ تنها گوشه‌ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران بود
یک نماینده مجلس با بیان اینکه ایران هیچگاه به دنبال جنگ و آغازکننده جنگی نبوده است گفت: عملیات‌های وعده صادق ۱ و ۲ تنها گوشه‌ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران است و نشان داد ایران اگر تمامیت ارضی خود را در معرض خطر ببیند ساکت نخواهد ماند.

زهرا خدادادی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ ضمن تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همیشه پشتیبان فلسطین و غزه بوده و خواهد بود اظهار کرد: با اجرای این عملیات شاهد جواب دندان‌شکن جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح کشورمان به رژیم منحوس صهیونیستی بودیم.

نماینده مردم ملکان و لیلان در مجلس با بیان اینکه عملیات وعده صادق استفاده ایران از حق دفاع مشروع خود بود ادامه داد: ایران هیچگاه به دنبال جنگ و آغازکننده جنگی نبوده است، اما اگر روزی تمامیت ارضی خود را در معرض خطر ببیند ساکت نخواهد ماند و پاسخ شدیدتری خواهد داد.

وی ضمن اشاره به اینکه بر اساس منشور حقوق بشر هر کشوری حق دارد در برابر هر گونه تجاوز از تمامیت ارضی خود دفاع کند بیان داشت: عملیات‌های وعده صادق ۱ و ۲ تنها گوشه‌ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران و نشان دهنده اقتدار کشور ما در جهان است و مواضع مجلس و دولتمردان همگی در این باره روشن است.

خدادادی ضمن اشاره به واکنش مردم مظلوم غزه و فلسطین به عملیات وعده صادق ۲ گفت: این عملیات نوعی امید بین ملت‌های مظلوم ایجاد و باور به مقاومت در برابر ظلم را بیش از پیش مستحکم کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: وعده صادق 2

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *