نصب ۶۰ پله برقی جدید تا پایان پاییز برای پل‌های عابرپیاده پایتخت

9:56 - 21 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۹۵۸
نصب ۶۰ پله برقی جدید تا پایان پاییز برای پل‌های عابرپیاده پایتخت
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نصب ۶۰ پله برقی برای پل‌های عابر پیاده در دستور کار قرار داشت، گفت: قرار بر این شده که تا پایان پاییز ۶۰ پله برقی جدید نیز در سطح شهر نصب شود.

خبرگزاری میزان - محمد آقامیری با اشاره به نصب رمپ‌ برای پل‌های عابر پیاده اظهار کرد: نصب رمپ‌ها آغاز شده و اولین رمپ در مشیریه جنوبی در دسترس قرار گرفته و رضایت شهروندان را نیز به دنبال داشته است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رایزنی با چند شرکت برای ساخت رمپ‌ها صورت گرفته است، یادآور شد: تلاش بر این بوده که هزینه ساخت رمپ‌ها متعادل باشد. یک رمپ نصب شده و تعدادی دیگر نیز آماده نصب شده و بر اساس اولویت بارگذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه نصب ۶۰ پله برقی برای پل‌های عابر پیاده نیز در دستور کار قرار داشت، تصریح کرد: قرار بر این شده که تا پایان پاییز ۶۰ پله برقی جدید نیز در سطح شهر نصب شود.

آقامیری با بیان اینکه پنج تیم نظارتی و تشکیلاتی برای بررسی وضعیت فعالیت پله‌های برقی شکل گرفته است، گفت: این تیم‌ها به صورت گردشی به وضعیت پله‌ها نظارت می‌کنند تا در صورت بروز مشکلات، نسبت به رفع سریع آن اقدام شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *