زندانی بدهکار با سود سرمایه ۲ همکار آزاد شد

16:24 - 18 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۶۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
زندانی بدهکار با سود سرمایه ۲ همکار آزاد شد
۲ نفر نیکوکار که با سرمایه‌ای اندک، کار خرید و فروش زمین و ملک را آغاز کرده بودند، در عمل به نذرشان، اولین سود کارشان را برای آزادی زندانیان نیازمند اختصاص دادند.

خبرگزاری میزان- ۲ همکار که با سرمایه‌ای اندک، وارد کار خرید و فروش زمین و ملک شده بودند، با اولین سود کارشان مبلغ ۵۰ میلیون تومان از بدهی یک زندانی بدهکار و نیازمند را پرداخت کردند.  

این ۲ همکار نیکوکار در عمل به نذری که با آغاز شراکت مطرح کرده بودند، تمام اولین سود را برای آزادی مردی ۴۰ ساله و مجرد اختصاص دادند.

وی که دست فروش لباس و پوشاک بود، با رکورد اقتصادی دچار مشکلات مالی شده و با بدهی ۸۰ میلیون تومانی در زندان به سر می‌برد.  

نیکوکاران جوان پس از مطالعه چندین پرونده، زندانی یاد شده را انتخاب کرده، با واریز ۵۰ میلیون تومان، زمینه آزادی وی را فراهم کردند تا نزد پدر و مادر پیرش بازگردد، همچنین ۳۰ میلیون تومان از بدهی این زندانی توسط نیکوکاران دیگر تأمین شده بود.

شایان ذکر است؛ خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.  

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *