خواهر و برادر نیکوکار با بخشی از وام بانکی خود یک زندانی را آزاد کردند

9:44 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۸۷۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
خواهر و برادر نیکوکار با بخشی از وام بانکی خود یک زندانی را آزاد کردند
یک خواهر و برادر نیکوکار با اختصاص بخشی از وام دریافتی تجهیز کارگاه اشتغال خود زمینه آزادی یک زندانی نیازمند را فراهم کردند.

خبرگزاری میزان- خواهر و برادری که پس از مدت‌ها انتظار توانسته بودند وام بانکی جهت توسعه اشتغال و تجهیز کارگاه ظروف یکبار مصرف دریافت کنند، با واریز ۲۳ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان تهران در آزادی یک زندانی نیازمند بدهکار سهیم شدند.  

بر پایه این گزارش؛ این خواهر و برادر از یک سال پیش کارگاه کوچک تولید ظروف یکبار راه‌اندازی کرده، برای توسعه آن و خرید تجهیزات توانسته بودند وامی دریافت کنند که همزمان با واریز وام از سوی بانک، با پرداخت ۲۳ میلیون تومان در آزادی زندانی که سرپرستی پدر و مادر پیر و بیمارش را بر عهده داشت، مشارکت کردند.

گفتنی است؛ کل بدهی این زندانی ۹۶ میلیون تومان بود که بخشی از بدهی آنان توسط دوستان، اطرافیان وی و نیز نیکوکاران دیگر تأمین شده، زمینه آزادی وی با واریز مبلغ ۲۳ میلیون تومان فراهم شد تا این بدهکار ۳۶ ساله نزد خانواده و پدر و مادر تنهایش بازگردد.

شایان ذکر است؛ خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.  

همچنین نیکوکاران در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *