مسئولان دادگستری استان تهران در مسجد امیرالمومنین (ع) به درخواست‌های حقوقی ۸۰ نفر از شهروندان رسیدگی کردند

9:01 - 18 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۵۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان دادگستری استان تهران در مسجد امیرالمومنین (ع) به درخواست‌های حقوقی ۸۰ نفر از شهروندان رسیدگی کردند
رئیس کل دادگستری استان تهران در رأس یک هیئت قضایی متشکل از ۱۵ نفر از معاونین و مدیران قضایی ضمن حضور در مسجد امیرالمومنین (ع) واقع در شهرک شهید محلاتی و اقامه نماز مغرب و عشا، مطالبات حقوقی و قضایی نمازگزاران و مراجعان را مورد استماع و بررسی قرار داد.

خبرگزاری میزان- علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت قضایی همراه در جریان حضور ۵ ساعته خود در مسجد امیرالمومنین (ع)  واقع در شهرک شهید محلاتی به‌صورت مستقیم و چهره به چهره درخواست‌های حقوقی و قضایی ۸۰ نفر از شهروندان را مورد بررسی قرار داده و فراخور هر یک از درخواست‌های ارائه شده دستورات مرتبط را صادر کردند.

اغلب درخواست‌های حقوقی و قضایی ارائه شده در جریان دیدار مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران در مسجد امیرالمومنین (ع) پیرامون در خصوص خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگیها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود.

رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین در جریان حضور در مسجد امیرالمومنین (ع) با هیئت امنای این مسجد دیدار کرد و ضمن استماع مشکلات و چالش‌های موجود در منطقه، دستورات لازم را جهت پیگیری این موارد خطاب به مسئولان قضایی مربوطه صادر کرد.

برگزاری میز خدمت در مساجد و حضور مسئولان قضایی در اجتماعات مردمی از جمله رویکرد‌های قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی است که این رویکرد در دادگستری کل استان تهران نیز تسری پیدا کرده و بر همین اساس رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در قالب برنامه مدون و مشخص در مساجد حضور یافته و درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم را مورد پیگیری قرار می‌دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *