رئیس کل دادگستری گیلان از دادگستری بندر آستارا بازدید کرد

17:06 - 17 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۴۷۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری گیلان از دادگستری بندر آستارا بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه جمعی از معاونین قضایی استان، در راستای بررسی وضعیت عملکرد و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی به‌صورت سرزده از دادگستری این شهرستان بازدید و در نشستی با حضور قضات این دادگستری حضور یافت.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه جمعی از معاونین قضایی استان، در راستای بررسی وضعیت عملکرد و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی به‌صورت سرزده از دادگستری این شهرستان بازدید و در نشستی با حضور قضات این دادگستری حضور یافت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی نیارکی در این نشست با تقدیر و تشکر از قضات و کارکنان دادگستری شهرستان آستارا در راستای اجرای برنامه عملیاتی مطابق با زمان بندی تعیین شده، بر لزوم ارتقاء سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده‌ها تأکید کرده و بهبود دسترسی مردم به عدالت را از مهم‌ترین وظایف دستگاه قضا برشمرد.

وی همچنین به اهمیت نظارت مستمر بر عملکرد دادگستری‌های شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: این بازدید‌ها به‌منظور تقویت عدالت و افزایش کارآمدی دستگاه قضایی انجام می‌شود و ما باید با تمام توان در راستای رضایتمندی مردم و اجرای عدالت حرکت کنیم و این بازدید به عنوان بخشی از برنامه‌های نظارتی و ارزیابی مستمر دستگاه قضایی استان گیلان انجام شده و نشان‌دهنده اهمیت نقش دستگاه قضا در تحقق عدالت و رفع مشکلات قضایی مردم است.

رئیس شورای قضایی استان وضعیت دادگاه صلح این دادگستری را مطلوب ارزیابی کرد وتلاش‌های انجام‌شده در راستای بهبود کیفیت خدمات قضایی را مورد تقدیر قرار داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *