رئیس کل دادگستری استان بوشهر به مناسبت هفته ناجا با فرمانده انتظامی استان دیدار کرد

13:46 - 17 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۴۱۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به مناسبت هفته ناجا با فرمانده انتظامی استان دیدار کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه اعضای شورای قضایی استان به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با فرمانده نیروی انتظامی استان و همکاران این مجموعه دیدار کرد.

خبرگزاری میزان- مهدی مهرانگیز در نشست تعاملی با فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا با تقدیر از زحمات مجموعه نیروی انتظامی و عملکرد خوب آنها، اظهار کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در واقع ۲ دستگاه به عنوان یک مجموعه مشترک در راستای برقراری نظم و امنیت و احقاق حق عمل می‌کنند

وی افزود: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی از جمله نهاد‌های مهمی هستند که در برقراری امنیت و ایجاد احساس امنیت تاثیر زیادی دارند و نقش امنیت در رشد و توسعه، امنیت روانی و احساس امنیت در جامعه را امری ضروری است که در این خصوص با تعامل بیشتر موجب پیشبرد امور و ارتقا امنیت پایدار و احساس امنیت مردم می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: اهتمام جدی و دقت و سرعت مسئولین انتظامی در انجام امور، بالاخص اجرای دستورات قضایی و انجام به موقع ابلاغ اوراق قضایی که موجب کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود اهمیت بسزایی دارد.

وی پیشگیری از وقوع جرم در جامعه را  مهم برشمرد و گفت: از اولویت‌های اصلی در برقراری نظم و امنیت پیشگیری از وقوع جرایم با اقدامات پیشگیرانه، فرهنگ‌سازی و آموزش‌های همگانی است که باید در این راستا توجه بیشتری شود.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان بوشهر از مجموعه آگاهی استان، مرکز پابند الکترونیک و بانک اطلاعاتی سارقین حرفه‌ای استان بازدید و توصیه‌های لازم را در جهت پیشبرد هرچه بهتر امور ارائه کرد.

در پایان این نشست رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه اعضای شورای قضایی استان از فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر و همکاران این مجموعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *