تقدیر استاندار بوشهر برای حل مشکل اسناد مردم این استان

12:44 - 17 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۳۸۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تقدیر استاندار بوشهر برای حل مشکل اسناد مردم این استان
استاندار بوشهر با از از اقدامات اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان برای حل مشکلات اسناد مردم گفت:در سه سال اخیر هر کجا طرح عمرانی و توسعه داشتیم، سند مالکیت آن توسط کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک صادر شد.

خبرگزاری میزان- در آیین افتتاح ۵۴ واحد مسکونی طرح جهش تولید مسکن شهرستان دشتی، استاندار بوشهر با اهدا لوح سپاس از اقدامات اداره کل ثبت اسناد و املاک قدردانی کرد.

محمدی‌زاده استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در سه سال اخیر افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور و اداره ثبت استان بوشهر طی سه سال اخیر، یک نهضت عظیم را برای صدور اسناد املاک دولتی و مردمی استان بوشهر به وجود آوردند.

استاندار بوشهر افزود: در سه سال اخیر هر کجا طرح عمرانی و توسعه داشتیم، سند مالکیت آن توسط کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک صادر شد که دغدغه‌ای بابت این موضوع نداشته باشیم.

وی افزود: با تلاش‌های جهادی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تمامی اراضی مورد نیاز در طرح جهش تولید مسکن دارای سند مالکیت هستند و این اسناد همراه با گلنگ‌زنی به دستگاه‌های مربوطه تحویل داده شد و الان نیز در آیین واگذاری این واحد‌ها به مردم اسناد تفکیکی صادر شده است و به مردم شریف استان تحویل داده می‌شود.

در این مراسم مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر افزود: در راستای اجرای مواد ۱۰ و ۱۲ قانون جهش تولید و تامین مسکن در این استان تعداد ۱۱۰۰ جلد سند مالکیت به مساحت ۱۴۳۶ هکتار صادر شده است.

بزرگمهر افزود: در حال حاضر تعدادی از طرح‌های جهش تولید مسکن به اتمام رسیده است که در شهرستان دشتی تاکنون تعداد ۲۰۰ فقره سند مالکیت تفکیکی صادر و به ادارت مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل داده شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *