شیخ نعیم قاسم: فرماندهی حزب‎الله کاملا سازماندهی شده است/ شهرک‌های صهیونیست‎نشین در تیررس موشک‌های مقاومت

12:04 - 17 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۳۶۶
شیخ نعیم قاسم: فرماندهی حزب‎الله کاملا سازماندهی شده است/ شهرک‌های صهیونیست‎نشین در تیررس موشک‌های مقاومت
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه فرماندهی حزب‎الله کاملا سازماندهی شده است، گفت که شهرک‌های صهیونیست‎نشین در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارند.

خبرگزاری میزان - شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، روز سه‌شنبه، ۱۷ مهر، درباره آخرین تحولات منطقه و وضعیت جبهه‌های مقاومت سخنرانی کرد.

شیخ نعیم قاسم، گفت: نمی‌توانم وضعیت خود را بدون دبیرکل فقیدمان توصیف کنم، اما از قدرت او الهام گرفته‌ایم.

مقام ارشد حزب الله، اظهار کرد: هدف بزرگ دشمن در کنار آمریکا و کشورهای غربی این است که ما را تحت فشار بگذارند که بترسیم اما نمی‌ترسیم و نخواهیم ترسید.

طوفان‌الاقصی عملیاتی استثنایی بود

معاون دبیرکل حزب‌الله با بیان اینکه طوفان‎الاقصی یک رویداد فوق‎‌العاده و استثنایی بود، تاکید کرد: این عملیات آغاز تغییر چهره خاورمیانه از طریق مقاومت است.

وی عنوان کرد: این رویارویی بزرگ مبارک است و مسیر درستی برای تغییر است.

شیخ نعیم قاسم، افزود: هدف از اشغال این بود که به‎طور کامل به مقاومت پایان داده و مردم فلسطین را از بین ببرند.

وی مقاومت غزه را مقاومتی افسانه‌ای توصیف کرد که می‌تواند بیش‎از‎پیش مقاومت کند.

مقاومت فلسطین شکست‌ناپذیر است

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه ملت فلسطین را نمی‌توان شکست داد و سزاوار رهایی است، اضافه کرد: بدون حمایت آمریکا، تجاوزهای اسرائیل ظرف یک ماه متوقف می‌شد.

وی با بیان اینکه هدف جبهه مقاومت، حمایت، کمک و تسکین غزه و دفاع از لبنان و مردم آن است، تصریح کرد: لبنان هدف قرار گرفت و نتانیاهو بارها اعلام کرد که خواهان یک خاورمیانه جدید است.

معاون دبیرکل حزب‎‌الله، بیان کرد: اسرائیل می‌خواهد همه کشورهای اطراف و کشورها و مردم منطقه را تابع سیاست‌های خود کند.

ایران مصمم است در کنار مقاومت باشد

شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه ایران مصمم است کنار این مقاومت باشد، اظهار کرد: این نبرد برای نفوذ ایران نیست، بلکه نبردی برای کمک به فلسطینی‌ها برای آزادسازی سرزمینشان است.

این مقام ارشد حزب‌الله، یادآور شد: جبهه مقاومت لبنان ۱۱ ماه دشمن را خسته کرد و ده‌ها هزار شهرک‌نشین را از شهرک‌هایشان بیرون کرد.

وی با بیان اینکه این جنگ تأثیری بر اراده ما نداشته و بر عزم ما برای مقابله تأثیری نخواهد گذاشت، بیان کرد: رزمندگان مقاومت ما در جبهه منسجم و مدیریت منسجم است.

مجاهدین مقاومت شایستگی خود را در میدان به اثبات رساندند

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه مجاهدین شایستگی خود را در میدان به اثبات رسانده‌اند، گفت: نتانیاهو می‌گوید که می‌خواهد شهرک‌نشینان را برگرداند و ما به او می‌گوییم افرادی را که شما می‌گویید مهاجرت آنها بیشتر خواهد شد.

معاون دبیرکل حزب‎‌الله با تاکید بر اینکه هر چه جنگ بیشتر طول بکشد، گرفتاری رژیم صهیونیستی بیشتر خواهد شد، عنوان کرد: تلاش شما شکست خورده است، فضای مقاومت منسجم است و ما شریف‎ترین مردم، بزرگ‌ترین مردم و اهل قاطعیت و شجاعت را داریم.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه ما ثابت‌قدم هستیم و ان‌شاءالله پیروز خواهیم شد، گفت: با آوارگی، بهایی مشابه بهایی می‌پردازید که مقاومت پرداخته است.

‎معاون دبیرکل حزب‌‎الله لبنان، بیان کرد: حزب‎الله و جنبش امل در زمان خوب و بد با هم متحد هستند و چه کسی از فرزندان موسی صدر انتظار دیگری دارد؟

شهرک‌های شمال اراضی اشغالی در تیررس موشک‌های مقاومت

وی با یادآوری اینکه شهرک‌های شمال اراضی اشغالی در تیررس موشک‌های ماست و توانایی‌های ما خوب است، تاکید کرد: قبل از آتش‌بس جایی برای هیچ بحثی وجود ندارد.

شیخ نعیم قاسم، با اشاره به اینکه فرماندهی و کنترل و مدیریت حزب‎الله و مقاومت کاملا سازماندهی شده است، بیان کرد: ما بر حملات غلبه کرده‎ایم و ما در میدان ثابت‌قدم هستیم و فریاد دشمن را خواهید شنید.

وی تصریح کرد: انتخاب دبیرکل را با توجه به سازوکار‌های سازمانی کامل خواهیم کرد و در فرصت مناسب این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

رژیم صهیونیستی به اهداف خود نمی‌رسد

این مقام ارشد حزب‌الله با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به اهداف خود نمی‌رسد و ما آن را شکست خواهیم داد، بیان کرد: خسارت‎های بزرگی به دشمن اسرائیلی وارد خواهیم کرد که ممکن است مقدمه‌ای برای پایان دادن به جنگ باشد.

شیخ نعیم قاسم با یادآوری اینکه هیچ پستی در صفوف ما خالی نیست و همه آن‌ها پر شده‌اند، تصریح کرد: تنها راه‌حل ما مقاومت و استواری است و این انتخاب ما برای پیروزی است.

وی افزود: همان‌گونه که در تجاوز سال ۲۰۰۶ ثابت کردید که اهل استقامت هستید و همچنان که در طول یک سال ثابت کردید اهل استقامت و شکیبایی هستید،‌ ای مردم، ما به پیروزی در پایداری مقاومت و صبر مردم اعتماد داریم.

شیخ نعیم قاسم در پایان گفت: رویارویی زمینی در جنوب آغاز شد و در این رویارویی دشمن پیشروی نکرد و صهیونیست‌ها از اینکه چگونه ارتش آن‌ها نتوانست پیشروی کند، شگفت‎زده شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *