رضایی: بازی سختی مقابل ازبکستان داریم/ مصدومیت جلالی خوشبختانه حاد نیست

10:47 - 17 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۳۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رضایی: بازی سختی مقابل ازبکستان داریم/ مصدومیت جلالی خوشبختانه حاد نیست
مربی تیم ملی فوتبال گفت: دیدار برابر ازبکستان و بازی بعدی مقابل قطر برای ما بسیار تعیین کننده است و ان‌شالله بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم

خبرگزاری میزان - رحمان رضایی پیش از سفر تیم ملی فوتبال به ازبکستان برای دیدار مقابل این تیم در مقدماتی جام جهانی، اظهار داشت: با توجه به اینکه دو تیم شناخت کاملی به هم دارند، دیدار فوق‌العاده حساسی است. در یک سال گذشته سه مرتبه با هم بازی کردیم و این نشان می‌دهد که هر دو تیم به خوبی می‌توانند یکدیگر را آنالیز کنند.

وی ادامه داد: دیدار برابر ازبکستان و بازی بعدی مقابل قطر برای ما بسیار تعیین کننده است و ان‌شالله بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم و بتوانیم زودتر صعودمان را به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۶ مسجل کنیم.

رضایی همچنین درباره مصدومیت کنعانی‌زادگان و جلالی دو مدافع تیم ملی نیز گفت: متاسفانه حسین مصدوم شد و نمی‌تواند ما را همراهی کند و ابوالفصل جلالی هم آن طور که صبح شنیدم خوشبختانه مشکلش حاد نیست و می‌تواند تیم را همراهی کند و امروز هم یک ریکاوری خیلی سبک انجام خواهد داد. امیدوارم که همه بچه‌ها صحیح و سالم و با قدرت بتوانند در این بازی تیم ملی را همرهی کنند.

وی در خصوص مصدومیت اورونوف نیز گفت: در جریان نیستم که مصدومیتش تا چه حد جدی است، اما همانطور که می‌دانید اورونوف و ماشاریپوف جزو بهترین‌های لیگ ما در سال گذشته بودند و مهره‌های فوق‌العاده ارزشمندی برای تیم ملی ازبکستان هستند و فکر می‌کنم سرمربی این تیم غایب این بازی باشد.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به دیدار‌هایی که با ازبکستان در چند سال گذشته دادیم، این تیم نشان داده که تیم خطرناکی است و بازی هم بسیار سنگین است به خصوص آنکه در زمین آن‌ها برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ باید به مصاف ازبکستان برود و با یک استراحت کوتاه روز سه شنبه ۲۴ مهرماه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *