افزایش ظرفیت ناوگان موتوری پلیس راهور تهران بزرگ/ هشدار رئیس پلیس تهران به موتورسیکلت‌سواران متخلف

10:00 - 17 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۳۲۶
افزایش ظرفیت ناوگان موتوری پلیس راهور تهران بزرگ/ هشدار رئیس پلیس تهران به موتورسیکلت‌سواران متخلف
رئیس پلیس تهران با اعلام خبر آمادگی توقیف ۵ هزار موتورسیکلت توسط پلیس پایتخت گفت: وضعیت موتورسیکلت‌های شهر اسفناک است.

خبرگزاری میزان - آیین الحاق ۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت جدید به ناوگان موتوری پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز، سه‌شنبه ۱۷ مهرماه ماه ۱۴۰۳ در ستاد پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ موسوی پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: امروز در این مراسم ۱۵۰ موتور سیکلت به ناوگان پلیس الحاق می‌شود. از سال گذشته مطابق دستور فرماندهی ما راه خیلی سختی را طی کردیم تا با همراهی رئیس پلیس فراجا و دوستانمان در شهرداری توانستیم این موتورسیکلت‌ها را از آماد و پشتیبانی در اختیار بگیریم.

وی افزود: نزذیک به ۱۱ ماه طول کشید تا بتوانیم این موتورسیکلت‌ها را در اختیار بگیریم.

سرهنگ موسوی‌پور ادامه داد: توسط شهرداری تهران نیز وعده داده شده تا ۳۰۰ دستگاه موتور سسیکلت برقی را نیز در اختیار بگیرم که متاسفانه هنوز محقق نشده است.

در ادامه این مراسم  نیز سردار فریبا معاون آماد و پشتیبانی پلیس فراجا بیان کرد: الحاق این موتورسیکلت‌ها حاصل همکاری شهرداری تهران و فراجاست و در دو مدل ۵۰۰ سی سی و ۷۵۰ سی سی برای استفاده در شهر به ناوگان اضافه شده است.

سردار فریبا در ادامه خطاب به همکاران خود گفت: این موتور سیکلت‌ها آخرین مدل از این وسیله نقلیه است که در اختیار قرار گرفته است.

سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس تهران بزرگ نیز در این مراسم بیان کرد: این موتورسیکلت‌ها با هزینه ارزی تهیه و در اختیار شما قرار گرفته است.

وی افزود: پلیس هم نیروی انسانی پایه و هم تجهیزات پایه است و کار پلیس هموار انسان محور بوده است.

وی ادامه داد: اگر پلیس تجهیزاتی غالب بر توانمندی حریف نداشته باشد در این میدان حریف غالب می‌شود.

سردار محمدیان با اشاره بر حجم خودرو‌های شهر تهران بیان کرد: ۸۹ درصد خودرو‌های شهر تک سرنشین است.

وی افزود: اگر ظرفیت مترو به اندازه  و ناوگان حمل و نقل عمومی مناسب بود، این میزان ترافیک نداشتیم. و امروز این موتورسیکلت‌ها تهیه شده تا شما غالب بر ترافیک شوید.

سردار محمدیان گفت: امروز وضعیت موتورسیکلت‌های شهر اسفناک است. مسئول نظم بخشیدن به تردد موتورسیکلت‌های شهر شما عزیزان هستید و باید عامل به همه قوانین باشید.

سردار محمدیان با بیان اینکه باید با این ابزار بتوانید فرهنگ‌سازی را شروع کنید ادامه داد: در اولین گام باید از بلندگوی این وسیله استفاده کنید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: آمادگی داریم تا در صورت عدول از قانون تا ۵هزار دستگاه موتورسیکلت را در تهران توقیف کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *