عراقچی: هر حمله‌ای به ایران صورت بگیرد پاسخ ما مستحکم‌تر خواهد بود

9:28 - 17 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۳۰۵
عراقچی: هر حمله‌ای به ایران صورت بگیرد پاسخ ما مستحکم‌تر خواهد بود
وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق عزم ایران برای پاسخگویی به هرگونه اقدام تجاوزکارانه را نشان داد، تصریح کرد: هر حمله‌ای به ایران صورت بگیرد پاسخ ما مستحکم‌تر خواهد بود.

خبرگزاری میزان - سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه در نشست «طوفان‌الاقصی؛ آغاز نصرالله» که با حضور برخی از سفرای خارجی و دیگر مقام‌های کشوری در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌الملل وزارت امور خارجه، سه‌شنبه هفدهم مهر برگزار شد، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این عملیات تجربه شکست سختی را به رژیم صهیونیستی چشاند.

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه نباید از دستاورد‌های عملیات طوفان‌الاقصی در عرصه تحولات گفتمانی غفلت کرد، گفت: امروز دستان مقاومت اسلامی پرتوان است و به شجره طیبه‌ای بدل شده است.

به گفته عراقچی، دولت چهاردهم بر عهد و پیمان مستحکم بر دفاع از اصول و آرمان‌های فلسطین پایبند خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ و ۱ عزم و اراده ایران را نشان داد که هرگونه اقدام تجاوزکارانه با پاسخ ایران مواجه خواهد شد؛ اسرائیلی‌ها می‌دانند که موشک‌های ما می‌توانند به همه اهدافشان برسند؛ رژیم صهیونیستی نباید توانایی‌ها و اراده ما را امتحان کند، زیرا ما در پاسخگویی تردید و تعلل نخواهیم کرد؛ هر حمله‌ای به ایران صورت بگیرد پاسخ ما مستحکم‌تر خواهد بود.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: در پاسخ نه تردید داریم نه عجله؛ هرگونه حمله به تاسیسات زیربنایی ایران با پاسخ محکم مواجه خواهد شد.

به گفته رئیس دستگاه دیپلماسی، نبرد طوفان‌الاقصی تایید کرد که مردم فلسطین می‌توانند سرنوشت خود را تعیین کنند؛ دولت ایران در حمایت از محور مقاومت تا رسیدن به پیروزی ثابت قدم است.

عراقچی درباره سفر اخیر خود به لبنان و سوریه، اظهار کرد: پیام سفر من به سوریه و لبنان این است که ایران با تمام قوا پشتیبان مقاومت بوده، هست و خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *