۶ دادگاه علنی بر خط در دادگستری پاکدشت می‌شود

14:56 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۹۹۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۶ دادگاه علنی بر خط در دادگستری پاکدشت می‌شود
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران از برگزاری ۶ دادگاه علنی برخط در روز دوشنبه ۱۶ مهر ماه در دادگستری شهرستان پاکدشت خبر داد.

خبرگزاری میزان- سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران گفت: روز دوشنبه ۱۶ مهرماه ۶ پرونده در شعب چهارم و پنجم حقوقی شهرستان پاکدشت، به صورت بر خط انجام می‌پذیرد.

وی افزود: طبق اوقات اعلام شده سه دادگاه در ساعات ۹ الی ۱۰ صبح با موضوعات تایید فسخ قرارداد، الزام به ایفای تعهد، مطالبه خسارت دادرسی و مطالبه خسارت تاخیر تادیه در شعبه پنجم حقوقی با ریاست قاضی علی سمیعی برگزار می‌شود.

شفیعی بیان کرد: رسیدگی به سه دادگاه دیگر نیز در شعبه چهارم حقوقی در ساعات ۱۰ الی ۱۱:۳۰ با ریاست قاضی روح اله محمدی و باموضوعات خلع ید، مطالبه اجرت المثل اموال، طلاق به درخواست زوج و الزام به تمکین انجام می‌پذیرد.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران همچنین افزود: علاقمندان به مباحث حقوقی و قضایی از قبیل طلاق به در خواست زوج، الزام به تمکین، تایید فسخ مالی، الزام به ایفای تعهد مبنی بر مطالبه خسارت، مطالبه خسارت تاخیر تادیه می‌توانند از طریق نشانی http://skyroom.teh-jud.ir/ch/alani-tehran این دادگاه را به صورت برخط مشاهده کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *