گزارش|

تغییر مشهود اردوی استقلال بعد از استعفای نکونام/ نه خبری از اعتراض بود، نه غُر زدن‌های سریالی!

13:31 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۹۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تغییر مشهود اردوی استقلال بعد از استعفای نکونام/ نه خبری از اعتراض بود، نه غُر زدن‌های سریالی!
بعد از تغییرات در رأس کادرفنی تیم فوتبال استقلال تغییرات در اردوی آبی‌پوشان مشهود بود هم از بُعد فنی و هم از بُعد روانی و مدیریت حواشی.

خبرگزاری میزان - با خروج جواد نکونام از کادرفنی استقلال و حضور سهراب بختیاری‌زاده در رأس هرم فنی آبی‌پوشان پایتخت حالا قدرت مانور بازیکنان استقلال در زمین بیشتر از قبل شده است، اما هنوز مشکلات اساسی استقلال پا برجاست!

عملکرد پرنوسان استقلال در دوره حضور نکونام در بازی شب گذشته این تیم مقابل هوادار دیگر تکرار نشد و بازیکنان در پست‌های تخصصی خود نمایش قابل قبولی ارائه دادند تا نشان دهند پتانسیل و توانمندی لازم برای ارائه یک فوتبال تماشاگرپسند را دارند که تا پیش از این به واسطه تفکرات خاص سرمربی سابق قادر به ارائه آن نبودند، اما حالا با تغییر تفکر ماجرا به کلی تغییر کرده است.

نمایش قانع کننده کاکوتا در ترکیب استقلال نشان داد نیمکت نشینی او در دوره مربیگری جواد نکونام بی دلیل بوده، هرچند این بازی فرانسوی با دوران اوج خود هنوز فاصله دارد، اما قطعاً عملکرد وی در جریان بازی با هوادار نشان داد توان فنی وی بیشتر از بازیکنی نظیر آرش رضاوند است.

نمایش خیره کننده ماشاریپوف در دیدار مقابل هوادار و عملکرد تاثیرگذار او در روند بازی نشان داد اگر کادر فنی استقلال به وی اعتماد کند و آزادی عمل لازم را به او دهند قطعاً بازیکن ازبکستانی قادر است ریتم حرکتی استقلال در زمین بازی را تغییر دهد و مهاجمان استقلال را در موقعیت گلزنی فراوانی قرار دهد.

 

تغییر مشهود اردوی استقلال بعد از استعفای نکونام/ نه خبری از اعتراض بود نه غر زدن‌های سریالی!

برخورد هواداران در شبکه‌های اجتماعی نیز در قبال موفقیت استقلال در بازی برابر هوادار بیانگر اینست که تصمیم مدیران در قبول استعفای نکونام نیز کاملاً منطقی و حساب شده بود تا استقلال از کانون حاشیه خارج شود تا با حضور سهراب بختیاری‌زاده قدری آرامش به جزیره استقلال بازگردد.

نکته پر اهمیت دیگری که در بازی شب گذشته برای استقلال رخ داد، نحوه برخورد بختیاری‌زاده با رسانه‌های گروهی در نشست خبری بعد از بازی بود، مربی آبی‌پوشان پایتخت، برخلاف جواد نکونام نه عصبی رفتار کرد، نه کنایه زد و نه به فدراسیون حمله کرد، بلکه با رفتاری تحسین برانگیز با آرامش کامل به تک تک سوالات خبرنگاران پاسخ داد تا نشان دهد استقلال بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد.

رفتار حرفه‌ای سهراب بختیاری‌زاده در جریان نشست خبری بازی شب گذشته به قدری مشهود بود که خبرنگاران رسانه‌های گروهی بدون استرس سوالات خود را از مربی استقلال پرسیدند و پاسخ قانع کننده دریافت کردند. دیشب در ورزشگاه شهدای شهر قدس نه خبری از متلک و کنایه بود، نه غر زدن‌های سریالی و اعتراض‌های بی حاصل.

این اتفاق نشان داد انتخاب سهراب بختیاری‌زاده جدا از تبعات مثبت فنی برای استقلال توانست آرامش گمشده در نشست‌های خبری استقلال را دوباره به این تیم برگرداند تا شبی بدون حاشیه در حلقه فنی برای استقلال رقم بخورد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *